Duminica din nou

Azi e duminica :)) semn ca a mai trecut o saptamana cu bune si cu rele, mai mult cu rele, dar important e ca suntem bine.
Mai bine zis jumatate din aceasta saptamana s-a vorbit despre Madalina Manole, despre sinuciderea ei pe care nimeni nu o intelege. S-a vorbit prea si inca se mai vorbeste asa ca nu are rost sa continui si eu.
In rest ce sa zic, a fost o saptamana normala, munca si cam atat. Abia astept concediul, sper sa reusesc sa ies si eu din Bucuresti. Sa vad ce-mi rezerva viiitorul.
Buun, am decis sa creez un nou blog unde veti gasi fraze frumoase despre viata despre iubire, despre sentimente. Fraze pe care le regasiti in unele dintre filmuletele postate de mine pe la inceputul acestui blog. Unele sunt scrise de mine, altele sunt luate de prin carti, filme, cantece etc. Important e faptul ca am vrut sa le reunesc pe toate sub acelasi blog "Despre sentimente" , asa ca va astept pe acest blog. Momentan e abia la inceput si bineinteles sunt doar cateva postari.
Deasemenea va invit si pe Multtiblogger , un blog unde sunteti asteptati sa va inscrieti ca autori, pentru a va putea promova propriul blog. Momentan sunte doar 3, blogul este creat de 2 prieteni, care isi doresc foarte mult un blog, dar timpul nu prea le permite sa aiba un blog cu adevarat. Asa ca e i s-au gandit sa va ajute si pe voi sa va promovati,Astept sa va inscrieti si voi, pana atunci aruncati o privire pe site
Powered by BannerFans.com

1 comment:

  1. Intr-adevar despre Madalina Manole se vorbeste si se citeste enorm de mult. Personal am scris un articol atunci, si vad ca in fiecare zi intra vizitatori pe acest tag: http://derscanu.net/referinte/madalina-manole-sinicidere-sau-crima/
    Ma bucur ca ai facut inca un blog, eu am 9 pe platforme gratuite si doua platite, iar la cele doua platite am cate un subdomeniu la fiecare. Orice blog isi va gasi cititorii sai. Cu cat mai multe bloguri, cu atat mai multe surse de informare gratuite pe net.

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.