La multi ani blogule

Azi blogul face un anisor de la prima postare.
Asadar, LA MULTI ANI AnnyA's Blog!!! La mai mare sper!
Nu stiu daca am realizat mult intr-un an de la infiintare, sa zic asa.Daca ar fi sa o iau dupa statistici treaba stam cam asa:
Page rank: 4 , peste 13.000 de vizitatori unici, peste 24.000 de pagini vizualizate. Nu e cine stie ce, dar eu sunt mandra de evolutia blogului mei de-alungul timpului.Am reusit sa am cititori fideli, care revin pe blogul meu.
Ar mai fi si pozitia in zetlist ( pozitie pe care eu nu o mai consider relevanta pentru un blogger) 1771.
In general am peste 100 de vizitatori pe zi.
Hmm ce ar mai fi de zis, am doar 175 de postari momentan, sper ca anul asta sa scriu mai des, 59 de persoane interesate si cam atat.
Nu stiu ce sa mai zic.La inceput eram rezervata in privinta unui blog insa acum imi place cea ce fac.
Sper ca am reusit sa va incant, amuz, sa fiu utila citittorilor.
As fi postat asta mai devreme insa i-am promis unui prieten ca ma ocup si designul blogului lui. Organizeaza un concurs pentru bloggeri. Aruncati o privire si pe Concurs Bloggeri sa-mi spuneti daca va place designul acestuia, am gasit un template super.Poate doriti sa va inscrieti si la concurs, intre timp.

5 comments:

  1. Ehee, i-auzi LA MULTI ANI si sper ca si peste ani sa citesc articolele tale care dupa parerea mea sunt foarte interesante.
    La multi ani!!!

    ReplyDelete
  2. La Multi Ani si la multe postari in continuare. Viata lunga sa ai blogule ;)

    ReplyDelete
  3. Multi ani blogului tau si la cat mai multe articole interesante.
    Foarte frumos sablonul ales pe MB, nu stiu unde l-ai gasit.
    P.S.: Blogul reprezinta una din cele mai frumoase hobyuri. Parerea mea.

    ReplyDelete
  4. Cateodata postarea unui comentariu pe blogul tau este greoaie sau chiar imposibila. Nu stiu ce se intampla, dar cand trebuie sa apara pagina cu verificarea prin cuvant pur si simplu nu mai apare.

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.