Leapsa again

Tocmai mi-am amintit de o leapsa pe care mi-a pasat-o Goldmidas, in urma cu vreo saptamana si ceva.
Si anume: “Exact din locul în care staţi acuma faceţi 7 pași la stânga, ridicaţi privirea și priviţi pentru fix 7 secunde. Apoi întoarceţi-vă la computer și scrieţi ce aţi văzut. Dacă aţi văzut peretele, scrieţi despre perete.”
Bun m-am ridicat eu frumos de la calculator, m-am intors la stanga si dupa doar 4 pasi, stupoare dau de perete. Asadar, dupa 4 pasi, vad un perete bleu, daca ridic privirea vad un ceas. Ca sa fac ce-i sapte pasi, ar trebuie ori sa am vreo superputere sa trec prin perete, ori sa-l daram. Si daca asta s-ar intampla, as vedea televizorul, iar in momentul pe fata mi-e lene sa ma ridic din nou sa vad la ce se uita tata in cealalta camera.
Slava Domnului nu a trebuit sa merg in spate, pentru eu ar trebuit sa sar pe geam :))N-am sa nominalizez pe nimeni, va las pe voi sa alegeti daca vreti sa raspundeti sau nu la aceasta leapsa, care pe mine una chiar m-a amuzat.
Intre timp, pana va decideti voi, eu imi savurez in continuare milkshake-ul! ;)

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.