O zi agitata

Azi a fost o zi agitata, sau cel putin eu am fost agitata. Deh e luni, majoritatea sunt asa, mai ales cu caldura asta. Insa m-am descurcat, le-am facut pe toate in cele din urma si tind sa cred ca toate sunt ok.
Logic ca ploaia m-a prins exact cand ieseam de la munca, dar nu-i bai, apa-i uda...da' mai cresc si eu. :P Sa nu uit ca eram in sandalute desi de dimineata ma batea gandul sa-mi iau tenesi, pentru ca aveam un drum de facut pana in Jilava, dar gandindu-ma ca merg cu taxiul, am zis ca nu-i bai.
Trebuie sa privin partea plina a paharului...macar s-a mai racorit putin.
In rest, la TV Madalina Manole peste tot. E trist ca se face atat de mult tamtam pe moartea ei. E pacat ca nu lasam un suflet sa se linisteasca in pace si sapam in trecutul persoanei pana la nesimtire. Tind sa fiu de acord cu Simona Gherghe, ca ne indreptam usor spre macabru prin faptul ca reporterii se baga in sufletul omului, sapa pana ajung la cea mai inderpartata cunostiinta care ar putea da "detalii". Filmeaza pana si in sicriu si vorba Simonei Gherghe, transmit de la 2m de sicriu. Stiu ca isi fac meseria, insa parca ne indreptam spre sinistru. Putina intimitate nu strica, sa lasam putin spatiu celor din jurul nostru care sufera tine de omenie. Bineinteles depinde si ce intelegem prin intimitate. Unei persoane in suferinta trebuie sa-i fi alaturi, fara sa-i pui intrebari stupide care nu ar face decat sa o raneasca si mai mult.
Insa cel mai trist e faptul ca apreciem o persoana prea tarziu, abia atunci cand a plecat tragic dintre noi. Si mai rau presa se agata de aceste tragedii pentru a face raiting. Asa cum s-a intamplat si cu Michael Jackson si Laura Stoica...si multe alte exemple.Peste un timp insa, ii vom uita usor, usor...ne vom aminti decat trecator...spre exemplu cati dintre noi isi mai amintesc sau mai vorbesc despre Mihaela Runceanu, profesoarea Madalinei Manole cu o voce superba....

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.