Schimbare de planuri

Eh, azi trebuia sa plec la mare, dar a intervenit o schimbare de planuri, mai exact ne-am amanat plecarea pentru Sfanta Marie, asa ca de ziua mea voi fi la mare...iupiii.
Daca mergeam azi stateam mult mai putin.Pana la urma tot raul spre bine asa zice. Nu mai vad Liberty Parade dar de ziua mea o sa fiu la mare...hihi. Si doar e si Ziua Marinei, deci va fi cate ceva de vazut.Poate totusi la anul reusesc si eu sa ajung la aceste vestit eveniment de care multe lume vorbeste cu drag.
In fine, sunt in concediu si vreau sa profit de zilele astea libere sa-mi rezolv din treburile pe care nu le pot face cat sunt la munca.Sper sa reusesc sa dau o fuga pe la facultate sa vad care e treaba cu practica asta, ca n-as vrea sa raman cu restanta tocmai la practica.
Cald, cald rau , m-am saturat. Nu-ti vine nici sa iesi din casa pe soarele asta, dar nici acasa nu e bine, ca e mare zapuseala, deh unii nu avem bani de aer conditionat.
Cam atat momentan, o masina de gaurit a vecinilor imi bruiaza gandurile :)), nu stiu ce tot gauresc de la 12...

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.