Tema noua

Mi-am schimbat din nou tema. Ma plictisisem ce cea veche si parca ii lipseau multe lucruri. Spre exemplu nu aveam bara pentru meniu si eram nevoita sa-mi asez paginile in sidebar, pentru ca era singurul loc in care apareau ordonat.
Ma rog nu asta e important.Noua tema probabil o sa va para un pic cam gri, asa imi pare si mie :)) , sper sa ma obisnuiesc cu ea :P.Am mai modificat-o si are si destul albastru!
Nu are rost sa va vorbesc prea mult despre aceasta tema, pentru ca veti descoperii singuri, si deasemenea va puteti da cu parerea! :)

3 comments:

  1. Felicitari pentru alegerea temei. Este chiar frumoasa si permite mai bine aranjarea diverselor chestii marunte ce fac blogul mai atragator.
    Pacat ca pe platforma blogspot nu sunt permise pluginurile, ele ajuta tare mult.

    ReplyDelete
  2. Foarte tare tema, dar nu inteleg unde gasiti voi teme atat de ok pentru blogul vostru, ca eu caut de nebun.

    ReplyDelete
  3. Superba tema, are multe pluginuri pentru share, ce daca e gri...mie imi place griul :))Si eu tot caut dar probabil pentru ca sunt incepatoare nu prea gasesc ceva de genu;

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.