Teme pentru blogger

Pentru ca tot ma intreaba lumea unde gasesc temele pe care le-am folosit pana acum pentru blogul meu, m-am gandit sa completez pagina de utile cu incao postare.
Sa incepem:

Tema pe care o folosesc acum este de pe AllBlogTools , aici gasiti o multime de teme foarte bune, inclusiv teme premium gratuite si magazine. Parerea mea e ca aici se gasesc cele mai bune teme.

Templatesblock este un site cu teme mai degraba extrem de frumoase, dar nu cu multe functionalitati, dar daca doriti o tema mai romantica, mai deosebita aici e locul perfect pentru a gasi una.Si ca sa va faceti o idee despre ce tip de teme vorbesc vizitati si celelalt blog al meu "Despre sentimente"

Teme destul de bune gasiti si Ipietoon. Tema folosita la Multtiblogger de catre adminul acestuia este procurata de aici. O consider o tema foarte buna asadar si aici gasiti o multime de teme.

Deasemenea BTemplates este unul dintre cele mai complete situri, unde zilnic apar teme noi.Doua dintre temele folosite de mine au fost de aici.

Blogcrowds este un alt site cu o multime de teme pentru blogul tau.

Mai puteti incerca si FreeBloggerTemplates, eblogtemplates, bloggertemplatesblog, deluxetemplate.
Bineinteles exista o multime de alte bloguri si situri pe care gasiti teme bune pentru blogger, insa aceastea sunt cele pe care am gasit cel putin 4-5 teme care merita folosite.

Sper ca v-am fost de ajutor si astfel sa gasiti tema pe care o doriti.

5 comments:

  1. Eu pentru blogspot folosesc Btemplates. Au multe teme modificate dupa wordpress, insa trebuie sa cauti printe sutele de teme, caci unele nu prea functioneaza. Adica in prima pagina totul este o.k., dar cand intru pe post sidebarul se muta ori in sus ori in jos, asa ca am schimbat 4 teme pana am gasit una foarte frumoasa si functionala.
    Am pus-o pe http://pracktic.blogspot.com/, un blog pe care il abandonasem dar am revenit si la el.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Reparatii Profesionale de uz casnic montaj aragaze, plite, cuptoare electrice si pe gaz toate marcile: Indesit, Ariston, Whirpool, Ardo, Beko, Bosch, Gorenje, Zanussi, Artic, Ardo, Candy, Electrolux etc.
      Reparatii aragaze ieftin.

      Delete
  2. Super tare blogul tau:) sper sa tinem legatura
    Ia o privire pe blogul meu am facut cateva teme pentru blogspot
    http://freshtemplatesforblogspot.blogspot.com/
    Mersi mult am sa mai revin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Reparatii Profesionale de uz casnic montaj aragaze, plite, cuptoare electrice si pe gaz toate marcile: Indesit, Ariston, Whirpool, Ardo, Beko, Bosch, Gorenje, Zanussi, Artic, Ardo, Candy, Electrolux etc.
      Reparatii aragaze ieftin.

      Delete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.