O chestie sinistra...

De ceva vreme tot circula pe net o chestie foarte sinistra, ceva de care cu siguranta v-ati lovit si voi.
Acel vestit test al morti.
Gasim pe net tot felul des texte care ne indeamna sa mergem spre pagina respectiva sa vedem in ce zi vom muri. Acum stau si ma intreb, cata minte a avut cel sau cea care a creat acest test.
Si pana la urma cata minte au si cei care isi fac acest test si mai ales cred in el ( cu scuzele de rigoare pentru cei care si l-au facut si au incredere in rezultat).
Sunt persoana destul de naiva si usor de convins uneori. Deasemenea sunt si curioasa fapt care m-a indemnat sa dau click pe acel link.
Prima intrebare, "Unde locuiti", buuun ce legatura are orasul in care traiesc cu ziua morti? Poluarea, prostia? probabil. Apoi trebuie sa scriu numele localitatiilor unde am trait. Urmeaza intrebari despre fizic, ziua nasterii, despre parinti, studii, munca etc...n-am rezistat pana la sfarsit pentru ca n-am incredere.
Mai ales ca stiu de la altii ca la sfarsit trebuie sa trimiti un sms care costa 2 euro. Deci trebuie sa platesc ca asa aflu cand mor. :))
Lasa, prefer sa fiu luata prin surprindere. Oricum am vazut ( din cometarii) ca sunt destule persoane care si-au facut testul.( sper sa nu creada in el )
Ceea ce mi-a displacut e faptul ca se folosesc de atat mediatizata moarte a Madalinei Manole, pentru ca anuntul suna cam asa:

Iar cei care folositi Facebook-ul stiti cu siguranta acest anunt.
Ce sa zic, felicitari pentru strategia de marketing, pentru ca un nume celebru aduce si mai multe clickuri, sau sa fie vorba doar de tags?
In fine....voi credeti in asa ceva?

5 comments:

  1. Si eu am vrut sa vad ce este in spatele acestui anunt. M-a dezamagit. Credeam ca vine cu ceva nou, niste teste neintalnite pana acum, insa erau banele intrebari cu ceva tenta de psihologie. Mascarada pentru a atrage vizitatori.
    Acum doua luni cand am facut eu acel test nu se crea nici un ban, poate acum vazand succesul...
    Oricum data mortii este greu de precizat, la fel ca si prezicatoarele, horoscoapele, toate sunt doar de designe. Previziuni si horoscoape pot inventa si eu, si garantez ca se nimeresc. Asta pentru ca se foloseste termeni generalizati.

    ReplyDelete
  2. eu am murit saptamaa trecuta....sunt in rai acum

    ReplyDelete
  3. Teste care prezic viitorul sau orice altceva de genu (horoscop etc) nu-si merita atentia :)

    ReplyDelete
  4. cum zicea si derscanu, sunt chestii "fumate", nu e nimic nou, aceleasi abureli de doi bani. chiar ieri am primit si eu un mesaj de acest gen, care ma instiinta ca voi avea ghinion la examen si...am avut, dar nu ghinion, pentru ca nu se numeste ghinion atunci cand nu inveti :))

    ReplyDelete
  5. Urat din partea lor...Oricum nu sunt curios sa stiu cand mor...Nu-mi poate spune nici un om asta!

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.