Optimism

De ceva vreme tot incerc sa redevin ceea ce am fost, insa e destul de greu. Vreau sa-mi recupez optimismul, zambetul...nu le-am pierdut de tot, sunt undeva aici in sufletul meu, dar au fost putin sufocate de prea multe griji si probleme. O sa incerc din rasputeri si sunt sigura ca imi va iesi pentru ca viata merge inainte, chiar daca de multe ori pierdem cele mai dragi lucruri sau persoane.
Daca voi avea prieteni aproape stiu ca imi va si mai usor, datorita optimismului lor, veseliei si nebuniei. Am nevoie de toate acestea, pentru a reusi, doar asa pot uita...de fapt n-am sa uit dar imi va fi mai usor sa trec peste toate astea.
Iar pe cei care nu mi-au fost alaturi si nici nu-mi sunt, ii voi astepta in continuare, pentru ca cei ce iarta sunt mai puternici decat cei care poarta pica.Sunt sigura ca multi au uitat, m-au uitat,insa niciodata nu e prea tarziu...
Imi e dor de anumite perioade din viata mea, insa stiu ca nu se vor mai intoarce, dar vor veni altele, la fel de frumoase, poate si mai frumoase pentru ca nu-i asa cei mai frumosi ani sunt cei care vor veni...
Iata si o melodie care pe mine ma binedispune...imi plac versurile, sunt optimiste...si ce ar fi daca am asculta sfaturile din refren?



Si nu uitati....ZAMBITI MAI DES!

4 comments:

  1. " Feel the rain on your skin
    No one else can feel it for you"

    super frumoase. tu esti singura care iti poti readuce optimismul. cauta in sufletul tau si gandeste-te la toate momentele frumoase pe care le ai si pe care le-ai trait

    ReplyDelete
  2. Si noua ne e dor ne cea dinainte, oricum ti-ai revenit fata de cum erai acum cateva luni.Felicitari...;)

    ReplyDelete
  3. Superba melodia, iar de versuri ce sa mai zic, foarte optimiste te fac sa te simti mai bine.felicitari pentru alegere

    ReplyDelete
  4. mie mi-ar placea sa te cunosc... esti aproape optimista,, si eu la fel:d

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.