Recomandare film - Atonement

Zilele trecute tot cautam ceva filme bune la care sa mai uit, pentru ca pe lista mea cam batea vantul.
Am intrat pe blogul Akindofsth si am gasit o mica listuta de filme, printre care si Atonement.
Despre acesta vreau sa vorbesc acum.

Este un film bun, un film chiar foarte bun.

La inceput pare plictisitor si lipsit de actiune, insa pe parcurs reuseste sa-ti capteze atentia.
De laudat felul in care se succed planurile temporale, peisajele, coloana sonora. Desemenea merita laude si actori care au reusit sa se puna foarte bine in pielea personajelor Interesant si felul in care se impleteste razboiul cu iubirea, drama cu momentele fericite. De remarcat este si fundalul cu masina de scris care preveste mereu o tragedie.
Filmul ne da mult de gandit. Ne arata ca o minciuna poate schimba radical viata celor din jurul nostru, dar si pe a noastra Sunt minciuni pe care le regretam toata viata. pe care oricat am incerca sa le indreptam nu reusim si nu facem decat sa distrugem orice urma de iubire si de compasiune. Invatam ca remuscarea e un sentiment care te macina pe dinauntru si care de cele mai multe ori nu are remediu.
Ce ar mai fi de zis? Ca ar fi frumos daca am putea sa schimbam unele lucruri, sa le facem sa fie asa cum ne dorim noi, la fel cum a facut si Briony in ultimul ei roman, in care a schimbat destinul tragic al personajelor ei.
Pe scurt filmul ne arata ca exista greseli si minciuni care schimba totul in jurul nostru...
Un film pe care il recomand cu draga inima, pentru o seara linistita in care vreti sa vedeti un film bun. Poate fi dificil de inteles, datorita felul in care se succed planurile temporale, necesita putin mai multa atentie, altfel isi pierde farmecul.
N-am sa va spun mai multe despre acest film, nu vorbesc despre subiectul clar al acestui film, spun doar atat, in film nu este vorba de o crima, ci de un asa zis viol.
Totusi mai jos, aveti un trailer al acestui film.

DISTRIBUTIE:  Keira Knightley, James McAvoy
DURATA: 123 minute
GEN:  Drama, Mister, Război, Romantic, Dragoste
PREMII
 


Vizionare placuta!!
Astept parerile voastre! ;)

6 comments:

  1. Cat ma bucur ca ti-a placut:):) Pe mine chiar si finalul m-a uimit. Oricum, de nota 10 intreg filmul

    ReplyDelete
  2. mersi de recomandare...o sa incerc sa-l vad maine

    ReplyDelete
  3. Pare interesant filmul, nu l-am vazut...dar promit sa-l vad ca m-ai facut tare curioasa

    ReplyDelete
  4. Nu se poate,tocmai am văzut Becoming Jane,cu James McAvoy,de care am rămas îndrăgostită:)),iar Keira Knightley mi-a plăcut foarte mult în Pride and prejudice.Clar trebuie să-l văd.Mulţumesc de recomandare:)

    ReplyDelete
  5. dramatic si foarte bine construit...

    ReplyDelete
  6. Eu chiar am sa vad filmul asta, imi place cum l-ai descris si din trailer pare un film bun...
    Am sa revin cu pareri dupa ce am sa-l vad.Promit

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.