Steaua in grupele Europa League

Dap, asa e Steaua s-a calificat in grupele Europa League.
Recunosc nu m-am uitat la meci decat cateva minute, dar mi s-a parut un meci foarte slab.
Noroc cu Tataruseanu care a mai salvat din onoarea Stelei ca altfel poate nu auzem tipetele de bucurie ale vecinilor si ale altora de pe strada ci injuraturi. Probabil asa nu-l auzeam nici pe tata batand singur din palme prin sufragerie. Ma intreb oare cum a reactionat al meu fratior.
In fine sa vorbim un pic despre meci. Intr-un final Grasshopper inscrie, dar golul este anulat pe motiv de ofsaid.
Salatic este cel care da singurul gol al acestei partide.
Asadar Steaua a invins la loviturile de departajare cu scorul de 4 - 3. Cei care au reusit sa inscrie pentru Steaua sunt : Stancu, Surdu, Anghelov
Si cum ziceam, noroc ca Steaua are portar bun.Mai le trebuie cativa jucatori buni si sunt aproape perfecti. Ar fi bine sa nu le mai schimbe atat de des antrenorul, si daca ar avea alt finantator..si daca...
Eh ce mai conteaza, detalii, detalii, Steaua ramane singura echipa din Romania care ramane in Europa League si trebuie sa ne mandrim ca avem un portar bunicel.
Gata cu asa zisele comentarii la cald, ma bag la somn ca azi am avut o zi mai grea si sunt obo.
Pentru mai multe detalii despre acest meci intrati pe situri ca Prosport sau Sport.ro etc, voi stiti mai bine ;)
Somn usor! 

2 comments:

  1. Sa calificat, dar nemeritat. Nu stiu daca in felul acesta e normal sa ne laudam ca avem o echipa in Europa, dar alta nu e, doar Cluj in grupele Champions.
    Poate de acum incolo isi va reveni si Steaua, desi ma indoiesc.

    ReplyDelete
  2. Salut!!!Numele meu este Bogdan din Iasi!!!
    Putem fi prieteni !!!
    http://bogdanstelistul.blogspot.com/
    Ma poti baga in lista ta de blguri daca ma bagi te bag si eu !!!ttrimiti comment daca da
    Mersi

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.