Un noua membra in familie

De astazi avem un noua membra in familie.
Chiar daca imi era teama sa imi iau o noua pisicuta, de teama sa nu o pierd.
Am o noua pisicita.Yupii.
E argint viu sau kamikaze cum imi place mie sa ii zic kamikaze. De la ora 6 de cand a venit in casa se joaca, alearga, sare, mananca, merge la nisip.Nu sta 2 secunde linistita.Abia daca a dormit 10minute. Timp in care am reusit sa-i fac si cateva poze, ca in rest nici nu aveam timp sa apas pe buton.
In momentul de fata, scriu cu mare dificultate pentru ca un monstru mic si maroniu sta in spatele meu si pandeste. Sare din 10 in 10 secunde la mainile mele si pe tastatura. Se pare ca are un obicei prost.Nici nu poti misca mainile. Asa ca daca am scris un pic ciudat si apar ceva litere pe unde nu trebuie e devina soldatica kamikaze.
Iata si cateva poze cu ea. Inchei aici ca e deja tarziu...si la cat am alergat dupa acest ghemotoc de blana am obosit...

5 comments:

  1. sa-ti traiasca. am si io cateva pe acasa. am un motanel de o luna si ceva tare dragutz.

    e fata sau baiat?

    ReplyDelete
  2. E fetita. In fine, la inceput am crezut cu totii ca e baiat, dar dupa ce s-a mai marit ne-am dat seama ca de fapt e fata.

    ReplyDelete
  3. Foarte placut si in acelasi timp interesant acest blog, imi place la nebunie.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.