Amintiri...

Vorbeam zilele trecute cu un bun prieten, fost coleg despre perioada liceului.
Mai exact despre faptul ca desi am fost o clasa unita, n-am reusit sa pastram cat de cat legatura dupa terminarea clasei a 12a
In momentul de fata mai des vorbesc doar cu 2 colegi, care mi-au ramas si prieteni, Mary si Valy >:D<. Nu pot sa zic ca suntem mai breji ca nici noi nu prea ne vedem, insa vorbim.Niciunul dintre noi nu intelege cum de s-au rupt legaturile in halul asta intre noi...
Totusi mi-e dor de o persoana, nu stiu de ce ne-am indeparat asa, ce ne-a facut pe noi doua sa nu ne mai vorbim asa des. Pff...si cand ma gandesc, ca stateam cate 6-7 ore la liceu si dupa mai vorbeam si la telefon! :)) Dar nu e timpul pierdut
Mai trist e ca erau persoane care se intelegeau extrem de bine in liceu si dupa terminarea acestuia au ajuns sa se ignore reciproc din te miri ce chestii copilaresti.
Am reusit intr-o zi sa ne reunim cativa, si a fost frumos. Mi-ar placea sa se mai repete. Dar ce sa facem suntem niste tineri ocupati cu joburile cu facultatea, cu lenevitul.Fiecare dintre noi a trecut prin multe, si bune si rele, experiente care ne-au schimbat, care ne-au maturizat.Ne-au facut sa gandit altfel, sa vrem alte lucruri de la viata.Au aparut persoane noi in vietile noastre.
Stiu ca e imposibil sa fim prieteni cu totii, ca fiecare a ramas intr-un grup. Insa e ciudat ca nici macar nu schimbam 3 vorbe. Suntem in era telecomunicatiei. Avem YahooMessenger, dar practic ne ingoram, zi de zi.
In alta oridine de idei mi-e dor de ei si de perioada aceea, care probabil a fost cea mai frumoasa din viata noastra.Cred ca tuturor ne e dor.Ne mai si certam, dar ne impacam repede si stiam sa ne distram, zic eu :)). Faceam multe tampenii, dar si lucruri frumoase.Am fost o clasa buna, o clasa frumoasa...parca altfel decat ceilalti.
Atat cat a durat a fost frumos, ne-am distrat, ne-am simtit bine. Chiar acum vorbeam cu acelasi Valy, ne miram de cat de mult chiuleam, dar citez "Era misto, cand aveai un motiv mai ales" :) Motivele alese? Neah nu le spun :)) Cine stie, cunoaste. Mergeam in IOR, sau pur si simplu stateam pe afara. Gaseam intotdeauna cate ceva de facut. Am facut si boacane si acum ma intreb ce a fost in capul nostru. Saraca mami, cand mergea la sedinte.
Am avut profesori buni, o diriginta de nota 10, care ne-a suportat toate tampeniile.
Poate ca a fost una dintre cele mai frumoase perioade din viata noastra.Una de neuitat..
Am fost copii, eram prea distrati ca sa ne gandim la rele. Eram copii si doar asta face lucrurile mai frumoase.
Si daca sunt colegi care citesc aceasta postare....Miss you guys! >:D<

De ce am scris asta? Poate pentru ca e inceput scoala si m-a apucat nostalgia acelor vremuri. Azi am fost cu cadouri la o scoala, Doamneee ce scumpii erau!!!

Va provoc? Voi ce amintiri placute aveti din liceu?

7 comments:

  1. Asa soro....deci chiuleai! Of,of si eu care te stiam fata cuminte! :))
    Glumesc...parca daca nu chiulesti macar o ora nu ai trecut prin liceu:P
    E bine ca ati fost uniti, pacat insa ca nu ati ramas asa.Macar au ramas cu cativa prieteni...
    Amintiri din liceu...ohooo sunt multe. Imi amintesc de certurile de la dirinte cand chiuleam.Cand ne gaseau profi biletele si le mai si citeau in fata clasei.
    Imi aduc aminte ca i-am pus un scaun rupt unui profesor...mare tamtam ce a fost si atunci

    ReplyDelete
  2. Chiar au fost unii dintre cei mai frumoasi ani....pacat....park a trecut totul prea repede...pe atunci fiind tocmai invers, aveam multe momente in car imi doream ca timpu sa treaca mai repede,sa intram intr-o alta etapa,probabil fara sa constientizez faptu k acele clipe nu se vor mai intoarce....niciodata.Trist e ca majoritatea dintre noi au urmat drumuri diferite in viata(ceea ce e normal) fara sa se mai gandeask...la cei kre kndva odata...le erau prieteni..pacat.Chiar nu sunt genu f nostalgik dar uite k akm retraiesc unele clipe din acea perioada...scriind pe blogul unei...si imi pare bine sa o spun...bune prietene...chiar daca nu ne vedem pe atat de des pe kt ne-am dori....prietenii se paorta in suflet...si chiar dak suntem departe unii de altii...cumva suntem mereu impreuna...big hugsss annya:X:X:X

    ReplyDelete
  3. @ Valy : chiar ca au trecut repede, si parca mai repede trece timpul acum si nu facem nimic sa ne mai intalnim macar o parte din noi.
    Multu Valy >:D<

    ReplyDelete
  4. asa e....pacat...dar nu depinde doar de noi...

    ReplyDelete
  5. Din liceu doi prieteni mai am, restul au disparut. Fiecare incotro. Asta e viata! Alti prieteni, alte intamplari.
    Frumos sa ramaii cu unii prieteni toata viata, dar daca nu se poate.....

    ReplyDelete
  6. Chiar daca sunt in clasa a 8-a, vreo 2-3 prieteni nu vor disparea ...

    ReplyDelete
  7. Amintiri sunt o multime....mi-ar trebui alti 4 ani sa le povestesc.
    Le tin minte chiar si acum dupa 10 ani.
    Ar fi pacat sa nu va reintalniti, mai incercati se poate

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.