Campanie impotriva vitezei la volan

Am gasit acest video cu mult timp in urma, insa prima data n-am rezistat sa ma uit pana la sfarsit, poate datorita si perioadei prin care trec.
Insa, pe cat de dur este acesta pe atat de crud este adevarul pe care ni-l arata. Un adevar pe care refuzam sa-l vedem, sau avem impresia ca noua nu ni se poate intampla.
Aviz si pentru persoanele care au facut de mult parte din viata mea si refuzau sa ma asculte cand spuneam ca nu e bine sa mergi cu viteza...
Nu ma exclud nici pe mine, pentru ca din prostie atunci cand ma urc intr-o masina nu prea port centura...fite...nu-mi place :P
Vorbele sunt de prisos acum....mai bine urmariti videoclipul:

2 comments:

  1. Trist, trist foarte trist.
    Nenorocirea vine cand nu te astepti, si cateodata e provocata de viteza si neatentie.

    ReplyDelete
  2. N-am inteles niciodata persoanele care conduc cu viteza...

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.