Ce am mai facut

In primul rand, dupa cum vedeti, iar mi-am schimbat designul blogului. Ma plictisisem de cel vechi, vroiam o schimbare. Si sincer imi place aceasta schimbare.
In rest, toate bune ( aproape toate ). Saptamana asta am fost mai odihnita, mai vesela dupa cum mi-a zis lumea. Habar n-am de ce, dar m-am simtit mai bine. Poate incep sa pun in aplicare planul pe care mi l-am propus mai demult "Optimism". Cine stie, poate imi iese si voi zice in sfarsit "I'm back, it's me again" :)). Ramana de vazut daca totul va continua in acest fel vesel! :P
Duminica trecuta am iesit cu o buna prietena la o plimbarica. Ne-am mai intalnit si cu alte fete si am mers si noi frumos pe malul Dambovitei sa vedem Flu Tag. Nimic foarte deosebit. Aparatele de zbor foarte frumoase si interesante, doar ca nu prea zburau. Ne-am plictisit repede si cum ne era fomita, am zis sa mergem la Mec.Doar ca la Mec nu aveai loc sa arunci un ac, ce sa mai vorbim de mese libere. Ne-am decis sa mergem sus la mese in magazinul Unirea. Neah nici acolo locuri. Si ce au facut fetele? Si-au luat papa de la Mec si au mers in parc! Deh foamnea asta. A fost o zi frumoasa. Mi-a placut.
O saptamana normala, sau poate cu ceva in plus ;;)...
In 10 min si vine weekendul. Yupii...ar trebui sa ne distram si sa ne odihnim.
Si ca inchiere...
Be happy 'cause love si for free... :X

2 comments:

  1. Si eu ma plictisesc repede de un designe, tema, template, cum s-o mai numi.
    In ultimul timp am optat pentru o tema mai simpla in care cititorul sa vada cat mai bine articolul, sa nu fie ingreunat de sidebar. Sincer, sunt putine teme care chiar imi plac, ma bate gandul sa fac eu personal o tema, insa nu am timp, plus ca trebuie sa mai invat la php.

    ReplyDelete
  2. Nu am vazut pana acum nici o fata cu talente de webmaster...:))
    Haois,nu?!
    Tu esti o webmaster-ita?

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.