Ganduri

Iata ca am intrat si in luna septembrie.
Trece timpul asta atat de repede si uneori tind sa cred ca fara rost, de fapt fara sa se intample ceva notabil.
A trecut si vara, vine toamna...nu prea imi place mie vremea mohorata, de fapt cui ii place? E ook ca e racoare, dar parca zilele trecute a fost preeeea friiig. Am inghetat dimineata in drum spre munca.
Azi e mai bine, e chiar placut. Nu prea placut sa mergi sa dai o restanta, dar ziua a devenit mai buna prin simplul fapt ca am luat restanta. Sunt tare frate....doar o restanta in 2 ani! :)) Se putea si mai bine, niciuna dar tot e ceva.
Sper sa se mentina vremea asa, chiar daca e innorat sa nu ploua. Vreau sa merg la o "ieseala" cu my dear friend.
Ce ar mai fi de zis...nimic momentan. Revin cu alte postari. Aceasta a fost prima pe septembrie..dar urmeaza muuulte altele. Sper :))

2 comments:

  1. Felicitari pentru restanta biruita.
    Despre toamna, ce sa zic? Ea anunta iarna, cu frig, mocirla....nu prea imi place, dar asta e.

    ReplyDelete
  2. doar o restanta in 2 ani si mai si lucrezi:) tare..spor la postat:)

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.