Din nou

Iar am omis sa mai scriu.
De data asta timp as fi avut, insa mi-au lipsit cheful si inspiratia.
Nu s-a mai intamplat nimic notabil cu viata mea saptamana asta, asa ca nu prea am ce povesti. Lucruri normale, banele, cele de zi cu zi.
Eu si cativa prieteni ne tot chinuim sa ne facem planuri de reveleion. Sa mergem la munte, dar momentan inca mai avem de lucru, pentru ca unii sunt tareee indecisi. Sper sa fie bine. Mi-am pormis ca anul asta nu voi sta acasa de revelion, ramane de vazut si daca ma voi tine de aceasta promisiune.
Mamaaa, ce trece timpul....parca ieri va uram "Sarbatori fericite" :P. Uite ca mai e putin si intram in noiembrie, dupa vine decembrie...agitatie... .Din pacate anul acesta sarbatorile pentru mine nu vor mai avea acelasi farmec ca pana acum..., sper ca totusi pe langa familie sa am si prietenii alaturi, pentru ca anul asta am mai mare nevoie de ei ca niciodata, am nevoie de veselia si nebunia lor.
Duminica seara...ne asteapta o noua saptamana de munca sau scoala dupa caz...no chef....dar asta e...
Revin maine cu o postare, pentru ca am o lista de recomandari ( filme, siteuri ), dar si altele asa ca urmariti blogul meu in continuare.
Pe maine! 'aidi somn usor! ;;)

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.