Multa vreme a trecut

Sau nu chiar multa, dar oricum nu prea v-am mai bagat in seama in ultima vreme.
Ce sa zic, vremea nu prea a tinut cu noi si nici nu tine. Frig, ploaie, mocirla.
Intre timp m-am pomenit si cu o raceala care ma chinuie de o saptamana si ceva si nu-mi da pace deloc.Nu s-o fi saturat de mine?!
De parca nu era de ajuns, intr-o dimineata ( miecurea trecuta, pe 6, parca ) pe cand mergem linistita si vorbeam cu o colega ne-am trezit ca ne loveste ceva. Cee...ghiciti, accident....dap un alt coleg de munca era pe dreapta...si fiind in pasaj ( cel care duce spre Carrefour ) normal ca nu prea au avut loc si zdrang. Ce ne-a lovit? Cateva bucatele de geam. Important e ca nu a patit nimeni nimic...si ne-am ales doar cu o sperietura cu toti. In rest cateva pagube ale masinilor.
Am mai iesit in oras cu prietenii, tot nu am invatat sa joc biliard, dar macar de data asta ma pot lauda ca am bagat vreo 3-4 bile. :)).
Am vazut Inception ( un film pe care vi-l recomand - am sa scris despre el mai incolo ). Unora nu le-a placut, drept dovada au adormit in timpul filmului. Dar deh, pana la urma cine era cel mai odihnit dintre noi? ( vorba unei bune prietene care a fost la fel de placut impresionata de film ).
Munca, raceala, somn. Apropo...azi m-am trezit pe la 11.30 m-am si speriat cand m-am uitat la ceas. Nu m-am mai trezit de mult la ora asta. Cred ca am recuperat ziua de luni cu intarziere ( ca m-am culcat pe la 2 )
Si cam atat cu cred ca mai e ceva de povestit...daca mai e revin mai incolo...acum v-am plictisit destul :D

1 comment:

  1. frumos ;)))
    bine poate partea cu accidentul nu e chiar asa de frumoasa, dar bine ca nu a fost nimic grav.

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.