Recomandare site jocuri

Desi nu sunt o impatimita a jocurilor pe calculator, din cand in cand imi place sa ma relaxez jucandu-ma.
Eu va recomand un site foarte interesant de jocuri. Cand spun jocuri nu ma refer la cele de strategie, lupta, fotbal, gen WoW, Nfs si alte jocuri asemanatoare.
Joci.ro este dupa parerea mea un sire super. Aici puteti sa jucati Poker, Whist, Table, Septica, Yamms, Holdem sau Rummy ( etalat, pe tabla, romanesc ).
Pana acum eu am jucat doar Rummy etalat, pentru ca imi place. Nu prea ma fascineaza rummy pe tabla.
Principiul jocurilor este foarte simplu. Iti alegi jocul, apoi o camera de joc ( care sa nu fie plina ) , apoi o masa ( la fel care sa fie libera ). Iti poti crea singur o masa de joc, pentru ca alti jucatori sa ti se alature. Deasemenea ai posibilitatea de a crea o masa privata in care sa joci doar cu prieteni.
Exista si alte posibilitati, de a crea cont VIP, de a cumpara puncte, dar inca nu ma pricep la acest lucru asa ca nu am sa vorbesc despre ele.
O metoda placuta de a pierde timpul sau de a te relaxa.
Bafta la jucat si la cat mai multe puncte adunate.

1 comment:

  1. joci .ro cred ca este primul site romanesc de jocuri multiplayer aparut, am jucat foarte mult remi pe el.

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.