Site teme pentru blogger

In cautarea unei noi teme pentru blogul meu am dat de peste un alt site cu teme pentru blogger.
Dhe template e destul de bunicel, au teme diverse si zilnic apar unele noi.
Eu am gasit multe teme bune, care arata ook, atat teme premium cat si simple pentru cei care nu-si doresc sa se complice cu designuri mai incarcate.
Am observat ca apar foarte multe teme cu sliduri si featured content sau gallery asa ca cei care isi doresc o astfel de tema cu siguranta aici vor gasi ceva pe plac.
Fiecare tema in parte beneficiaza de demo si de o scurta descriere, unele au chiar si instructiuni de instalare.
Nu as avea ce sa mai zic, ca nu sunt prea multe de zis despre un site de templaturi, asa ca va las pe voi sa aruncati o privire pe DheTemplate

6 comments:

  1. Bun site-ul asta, are teme noi.

    ReplyDelete
  2. Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro.

    ReplyDelete
  3. caut si eu de ceva vreme un template fain, dar nu gasesc - incerc acum dhe template sa vad ce gasesc :)

    ReplyDelete
  4. Chat Online http://www.chatrelax.webs.com/

    ReplyDelete
  5. Invata cum sa iti faci un site fara sa investesti nici un leutz si sa poti castiga bani de buzunar....http://2websitecreator.uv.ro

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.