Va mai aduceti aminte?

Va mai amintiti melodia?
Eu uitasem de ea, am ascultat-o din nou ieri in masina...si am avut o senzatie ciudata....brusc mi-am amintit atatea
Au trecut in jur de 12 ani de la melodia asta, de cand fredonam de fiecare data cand o ascultam...nu prea intelegeam ce zice, dar stiam ca imi place foarte tare.
Aveam doar vreo 10 ani si era asa bine, sa nu stiu lucruri pe care le stiu acum, sa nu simt ceea ce simt acum pentru ca acum chiar "I'm a big big girl". Ce bine era atunci...n-as fri crezut ca atunci cand voi fi mare lucrurile vor sta asa...., dar asta mai crestem si noi!


Daca atunci nu ni se potrivea cantecul pentru ca eram de fapt "little, litle girl in a big big world" acum ni se potriveste dar parca lumea nu mai pare a mare...
Voua ce amintiri va trezeste aceasta melodie...sau mai bine zis va trezeste amintiri?

1 comment:

  1. piesa asta este si tonul de alarma pe care il am setat dimineata cand ma trezesc..chestia e ca uneori dormi si mai bine pe aceasta superba piesa

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.