A venit si octombrie

A venit si luna octombrie de vreo 3 zile si odata cu ea si frigul se pare. Ce mai e toamna in toata regula, maine poimaine vine iarna si ne ingheata nasucurile.
Imi place toamna pentru peisajele ei, insa nu-mi place ca e frig si ploua mult. Urasc ploaia cand trebuie sa ies din casa, o ador atunci cand stau in casa. Imi place sa lenevesc in pat cu o ciocolata calda in mana urmarind un film. Ce bine ar fi daca nu as fi si singura :))
Zile astea, mai mult munca, casa, casa munca :P
Am fost si eu in sfarsit sa platesc facultatea, pfff am stat vreo 2 ore la coada, noroc ca n-am fost singura ca o luam razna. Logic ca nu am mai apucat sa mergem si la secretariat. Au un program atat de luuung...2 ore. Mamaaa....luni incepe facultatea, anul 3...licenta...:(....lasa ca trec cu bine :D
Ieri am iesit la o plimbarica cu o parte din fosti colegi. a fost fain, ne-am distrat.Am mers sa mancam la un restaurant undeva pe Lipscani, apoi ne-am mai fatait prin zona.Am mers in Unirii la biliard...btw...sunt tare bata la jocul asta. Dar nu panica, am timp sa invat.In drum spre metrou ne-am mai oprit sa ascultam putina muzica, era un concert de muzica clasica "Visul unor simfonii de vara", sau ceva de genul. Sau cel putin am incercat sa ascultam. A fost chiar ok, doar ca mai avem de lucru la partea cu "Unde mergem?", nu de alta dar asa nu ne-am mai petrece minute bune in mijlocul trotoarului gandindu-ne, unde, cand?
Si cam atat...in rest nimic special...
P.S. "Ploua! Unde?"

1 comment:

  1. Toamna prevesteste iarna. Si iarna nu imi place, poate doar atunci cand ninge. In schimba natura este moarta...

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.