"Nu stiu" , "sau" , "ori"

Probabil o mare parte din voi deja ii stiti pe domnii din imagine din emisiunea in " In puii mei" .
Buun, video de mai jos e o parodie foarte reusita a celor de la "In puii mei". Nu prea urmaresc emisiuniile de acest gen, dar trebuie sa recunoasc ca asta e foarte tare. Am ras cu lacrimi si nu m-am putut abtine sa nu-l pun si pe blog.
Va las pe voi sa-l vedeti pentru ca orice cuvinte sunt de prisos :))



Si, v-a placut sau nu?
Sper ca raspunsul sa nu fie "Nu stiu " , "sau"


Si daca va mira sa stiti ca asemenea specimene exista si in realitate.
Ia priviti...si ma minunati



O telecomanda, doua telecomande...
Nu stiu, nu stiu, deasta...
Vreau sa-mi fac o prietena da' nu gasesc, toate feletele sa apeleze la mine.....
Oare de ce nu-si gaseste o prietena? Nu stiu! :-?? Oare :-??

4 comments:

  1. daca ma mai uit mult la clipurile astea ... incep sa fac si eu asa :)))

    ReplyDelete
  2. Nu stiu, nu stiu, nu stiu deastea =))
    Foarte amuzant n-am mai ras demult asa

    ReplyDelete
  3. Deci e senzatie! Oare si-a gasit prietena de atunci? :)) Cu siguranta: NU STIU!

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.