Repede trece weekendul

Repede mai trec weekendurile astea! Parca niciodata nu sunt destule zilele astea libere.
N-am mai scris pe blog in ultima vreme, mai degraba de lene, ca timp se gasea si sincer nici nu as fi avut ceva interesant de povestit. Zile obisnuite.
Am observat ca s-a creat o adevarata isterie in jurul personajelor deja celebre...cu "nu stiu". In ultima vreme cam asta e raspunsul tuturor intrebarilor pe care le punem! :)). Ieri cred ca am auzit "nu stiu", de vreo 50 de ori. Oare a innebunit lumea? :))
Ce sa mai zic, ma pregatesc psihic pentru o noapte alba, deh mai muncim si de noapte din cand in cand. Macar daca as fi reusit si eu sa dorm un pic azi, dar nimic...sper sa nu adorm...mai ales ca o sa fie si de numarat. Dar nu-i nimic pap ceva, beau o cafea si gata, daca nu imi pun scobitori la ochi.
Ma bate gandul sa-mi schimb iar tema blogului, dar n-am gasit nimic interesant. Aveti cumva o propunere? :P

2 comments:

  1. trec, dar vin altele, nu-i bai :))

    ReplyDelete
  2. arunca un ochi pe aici http://www.ipietoon.com,eu am gasit teme dragute si sunt puse pe categorii

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.