Sfarsit de noiembrie

Noiembrie e pe sfarsite, mai trece o luna si ne apropiem cu pasi repezi de Craciun si de sfarsitul acestui an.
Atat de repede a trecut anul asta si cand ma gandesc la agitatia din decembrie parca ma ingrijorez si mai tare. Dar, nu-i asa ca decembrie e o luna frumoasa? Eu astept cu nerabdare sa ninga. Imi e dor de atmosfera aceea de cand eram mici, si obisnuiam sa stam cu nasul lipit de geam privind cum ninge linistit. Atunci totul avea o alta semnificatie, ne incercau alte sentimente. Daca cititi asta si inca mai sunteti copii, profitati de aceasta perioada, nu incercati sa fiti maturi, nu se merita, veti avea timp si pentru asta.In ultima vreme nu prea a mai nins, iar daca s-a intamplat ba era viscol, va erau cativa fulgi micuti, ba lapovita.
Abia astept 31 decembrie, sa plecam la munte si sper sa imi permita finantele sa pot merge. Simt nevoia de ceva care sa ma faca sa uit un pic tot ce s-a intamplat anul acesta, poate unul dintre cele mai triste din viata mea. Poate ca cel ce va veni, va fi unul mai bun.
Luna asta am fost tare lenesa, nu prea am mai scris pe blog, desi promisesem ca vin cu multe postari. Dar nu-i nimic, nu-i timpul piedut, sper sa pot revenii in forta.
Ma gandesc cu bucurie ca in curand o sa vedem o multime de luminite in oras ( chiar daca sunt aceleasi ca anul trecut) care dau un aer mai vesel vestitului Bucuresti. Tot cu bucurie ma gandesc la impodobitul bradului, la atmosfera de Craciun. Insa ma gandesc cu groaza la toata agitatia, la friguuuul de afara, la curatenie generala ce ma asteapta, cumparaturi cu bani putini...pf...eh...asta e
As mai scrie dar raceala asta ma impiedica sa stau prea mult cu ochii in monitor. :(( E deja a doua oara cand racesc anul asta. Nu-i corect. Pastilute,ceaiuri..bleah....Revin...

2 comments:

  1. Da, mi-a placut si voi reveni sa vad cum te-ai distrat intr-un decembrie cu zapada, sper.

    ReplyDelete
  2. Super concurs. Esti invitat si tu sa participi. Te asteptam cu un email de confirmare.

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.