Da, mai traiesc

Poate vi se pare ciudat, insa am tot primit intrebarea "Mai traiesti?". Chiar si de la voi bloggeri cu care m-ai vorbesc pe mess. Va multumesc pentru grija. Da traiesc, sau mai bine zis supravietuiesc. Nu trec printr-o perioada prea roz cu munca, tocmai mi s-a schimbat postul si incerc sa ma acomodez cu lucrurile noi.Inafara de asta , ajung cam tarziu acasa si nu mai am chef de scris si nici timp.
Cum zice cineva "Sunt scumpa la vedere:" :)), dar nu-i nimic, asa vad si eu cui i se face dor de mine :D
Despre perioada in care nu am mai scris, n-as putea spune multe. Cateva lucruri noi, despre care momentan nu va zic nimic, astept sa vad cum ma impac cu ele. Cica vorbesc mult la telefon, asa mi-a zis tata....dar exagereaza :)), de fapt are dreptate, dar nah abonament cu minute nelimitate, plus cartela cu multe minute. In rest foarte mult stat in picioare. Curatenie generala prin casa...
In rest ma lupt cu raceala de vreo luna, mai exact inca nu mi-a trecut nasul, posibil sinuzita, nimic grav
Azi oboseala si-a spus cuvantul. Multa munca, in ultimele zile m-am culcat cam tarziu. Dar gata, azi baita, ceva de mancare si la somn cu mine.
In rest astept cu nerabdare sa vine sarbatorile, mi-e dor de astmosfera acees, chiar daca nu va mai fi la fel pentru ca cineva foarte drag va lipsi. Poate intr-o zi o sa am curajul sa va povestec si prin ce am trecut anul asta...:(
 P.S. In sectiunea schimb de link am uitat sa specific ca nu schimb cu siteuri sa le zicem mai finut cu conotatie sexuala., asa ca cei care tot incercat va chinuit degeaba :P
Mai vorbim, sper sa revin mai des.

3 comments:

  1. Sa stii ca oboseala este si pentru mine un mare dusman. Insa cu un pic de abuz la cafea mai reusesc sa smulg cateva minute in plus.

    ReplyDelete
  2. da aici ai dreptate nici eu nu prea mai am timp

    ReplyDelete
  3. Ia-uite peste cine dau.Aici Cosmin, ma mai stii?Sau ai uitat de mine :)) Ce mai faci ochi frumosi?Ai mai vorbit cu Andrei? :D Eu nu mai stiu nimic de el. In ce toane mai sunteti

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.