Inca putin

Inca putin si vine si Craciunul, parca nici nu-mi vine sa cred. Stiu ca a devenit un cliseu pe blogul meu insa nu ma pot abtine sa nu o spun din nou...repede mai trece timpul asta.
Ceea ce ma mira este ca nimic nu pare sa vesteasca sosirea acestei sarbatori, parca nu mai este aceeasi atmosfera de acum cativa ani. Poate doar ornamentele din oras, agitatia din magazine, bradul din sufragerie, ici colo un balcon frumos ornat cu instalatie sa ne mai dea de stire ca vine Craciunul. In rest lumea e prea prinsa in treburile cotidiene, se gandeste prea mult la problemele de zi cu zi. Sa fie devina si criza? Dar de ce sa o lasam sa strice magia sarbatorilor. Macar ata meritam.
Pff...as mai vrea sa fiu mica sa-l astept cu nerabdare pe mosul. Presimt eu asa ca anul asta mosul va fi cam sarac. Tot criza bat-o vina, pana si pe Mos Craciun il afecteaza. :P
In ultima vreme, ca de obicei nu am facut nimic deosebit. Aceleasi lucruri ca si pana acum, presarate cu o iesire scurta duminica, cu niste prieteni ca care m-am simtit tare bine. Sa nu uitam de cat de rau m-am simtit sambata, atat de rau incat ai mei erau la un pas sa cheme salvarea. Niciodata nu m-a durut capul asa. Deh, daca nu am grija de mine, o raceala netratata transformata in sinuzita cronica, care a dus la dureri groaznice de cap, ameteli si cand intorceam capul, ochii umflati etc. Noroc ca am ceva pastile si mi-am mai revenit. Slava Domnului!
Curatenia aproape ca am terminat-o, mai sunt doar cateva retusuri.
Si daca orasul e imbracat pentru sarbatoare m-am gandit sa dau si blogului meu acest iz. Un inceput timid, insa promit ca maine sa adaug mai multe.
Pana maine sa aveti parte doar de lucruri frumoase!!!

4 comments:

  1. spor la decorat...ca doar asta este farmecul sarbatorilor de iarna :)

    ReplyDelete
  2. La multi ani! Sanatate si Craciun Fericit!

    ReplyDelete
  3. Vrei să fii iubita mea?
    că si eu tare aș vrea,
    de când tot vorbim pe mess,
    nici prea rar da nici prea des,
    parcă nu mă pot abține,
    mi s-a pus pata pe tine....
    de răspunzi afirmativ
    jur, la modul afectiv,
    că la iubit niciodat
    nu mă-ntrece alt băiat.
    Spune, ce zici, zău, ai vrea?
    eu al tău si tu a mea?

    O poezioară născută în joacă.
    O posibilă declaratie de dragoste pentru folosința acelora care trec pe aici în căutare de ...inspiratie:)
    Am zis, ce naiba, hai să o postez că nu omor pe nimeni:)

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.