Back in bussines

Yep, am revenit dupa o lunga absenta.
Prima postare pe anul acesta, asa ca profit de ocazie si va doresc un an bun, cu tot ce-i mai frumos, sa fiti fericiti, sanatosi si iubiti.
Un nou an inseamna de multe ori un nou inceput si se spune ca e momentul sa ne facem planuri, sa incercam sa luam totul de la capat.
Planuri marete nu prea am, insa am stabilit cu o prietena foarte buna sa ne distram, ca suntem inca tineri si nu merita sa ne pierdem timpul, pentru ca nu ne vom mai intalnii niciodata cu aceasta varsta. Sa ne vedem mai des cu toti, nu din an in paste. Avem un inceput bun! Soo, Vio ce zici ne tinem de plan? Bine, acum avem nevoie de ajutor si de restul.
Cum ziceam un an care a inceput bine, si sper sa mearga totul la fel de bine, sa-l uit pe cel care tocmai a trecut, sa pastrez doar tot ce a fost mai frumos din el. Orice ar fi voi pastra cu mine amintirea celei mai dragi persoane.
Inceputul a fost bun, chiar daca m-am ales cu o frumoasa luxatie care ma tine la pat. Accident la sanius, mai exact direct in copac. Patru pe o sanie, dintre care 2 accidentate, una cu doar cu o luxatie, alta mai grav cu piciorul in ghips. Cu toate acestea ne-am simtit bine, ne-am distrat. Un Revelion frumos, cateva zile petrecute departe de agitatie Bucurestiului. Nu credeam ca voi asta, insa a fost bine fara semnal la telefon. Aer curat, liniste, peisaje superbe...parca nici nu s-a simtit lipsa somnului.
Gata pentru azi, vin dupa o noapte nedormita si inspiratie nu e punctul meu foarte acum. Va mai las cateva poze, dintr-o zona superba: Crasna.

No comments

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.