Am mai incheiat o etapa din viata mea

Am mai incheiat o etapa din viata mea. Dap asa e, poate suna ciudat aceasta fraza la doar 22 de ani, dar parerea mea e ca de cand ne nastem incepem si terminam anumite etape din viata.
A trebuit sa inchei aceasta sa ii spun experienta frumoasa din diverse motive, cateva prostioare din partea mea, faptul ca nu imi placea ceea ce faceam acum, dar si dorinta de a incepe o alta etapa. Ceva care sa-mi faca placere, ceva nou...din care pot invata si care sa-mi ofere si alt tip de oportunitati.
In tot acesti 2 ani si  am cunoscut oameni deosebiti de la care am avut ce invata. Oameni care m-au ajutat, m-au sustinut, m-au inteles, mi-au fost alaturi la bine si la greu si pentru toate astea le multumesc din suflet. Oameni pe care nu siguranta nu-i voi uita.
Am legat prietenii frumoase, de suflet...pe care as vrea sa le mentin pentru ca imi sunt atat de dragi aceste persoane...Pentru ca ei au fost cei care mi-au fost alaturi in cele mai grele momente...Pentru ca ne-am simtit bine impreuna, ne-am distrat, am ras, am plans, ne-am certat, ne-am impacat, ne-am contrazis, ne-am dat sfaturi...Pentru ca avem multe amintiri...Pentru ca am fost o echipa cu bune si cu rele...Pentru ca am avut cea mai tare sefa din lume, cea mai buna colega, am cunoscut persoane speciale cu care desi nu m-am inteles, le apreciez si le multumesc.Candva am cunoscut mai mult de cat atat, insa nu  a fost sa fie, ceva nu a mers bine..dar totul a ramas intiparit undeva in inima, amintirile...cu tot cu aceea persoana. :)
Nu pot decat sa ma mandresc ca am cunoscut asa oameni, asa o echipa...
Cineva m-a intrebat azi daca sunt suparata...nu, nu sunt suparata, sunt putin melancolica pentru ca stiu ca imi va fi dor de tot ce a fost zi de zi de 2 ani si ceva incoace...o sa-mi fie greu sa nu mai merg zilnic in acel loc.
Dar stiu ca atunci cand se incheie o etapa, incepe alta si cu ajutorul lui Dumnezeu poate va fi una si mai buna. Si mai stiu ca datorita faptul ca am prieteni minunati care ma ajuta si ma sustin imi va fi mult mai usor sa trec peste toate....>:D< multu....Gasca vesela...sau mai altfel zis...noua gasca :P, care s-a format odata cu noul an :D

3 comments:

  1. Esti o persoana speciala, stii asta? Nu te cunosc...insa mi-am dat seama dupa felul in care scrii.Cei care te au alaturi sunt niste norocosi

    ReplyDelete
  2. Of nu.mi place sa te stiu trista.nu fi trista o sa fie bine, poate chiar mai bine

    ReplyDelete
  3. Imi place cum gandesti, cum te exprimi.ai ceva diferit fata de restul, care atrage

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.