Ce concerte vom avea in 2011

Anul acesta pare sa fie anul concertelor si nu orice fel de concerte, ci nume mari ale muzicii internationale.
O parte dintre artisti au mai cantat in Romania, iar faptul ca au decis sa revina nu poate decat sa ne bucure.
Prima care deschide seria concertelor este Shakira. Acesta a mai cantat anul trecut in Timisoara, unde a avut nici mai mult de 20.000de spectatori. Concertul de anul acesta face parte din turneul "The sun comes out" si va avea loc in Bucuresti
Deasemenea si cei din trupa Sting se in intorc in Romania care promit un concert de exceptie pentru vor avea in spate si o orchestra simfonica.
Veste buna pentru fanii Scorpions: si acestia vor canta anul acesta in Romania, vestea rea acesta va fi ultimul lor concert.
Iata o lista cu toate concertele de anul aceste. Aceasta lista contine dat si locul sustinerii, dar si costul biletelor:


  • Shakira 
Locatie - Piata Constitutiei, 
Data - 7 mai
Cost bilete - intre 120 si 380
  • Roxette
Locatie - Zone Arena
Data - 30 mai
Cost bilete - intre 120 si 350
  • Sting
Locatie - Piata Constitutiei
Data - 7 iunie
Cost bilete - intre 135 si 395
  • Scorpions
Locatie - Zone Arena
Data - 9 iunie
Cost bilete - intre 128 si 350
  • Zucchero
Locatie - Arenele Romane
Data - 21 iunie
Cost bilete - intre 100 si 250
  • Bon Jovi
Locatie - Piata Constitutiei
Data - 10 iulie
Cost bilete - intre 159, 8 si 479,3

In luna septembrie, vor veni si cei d ela U2, nu se stie data exacta si nici costul biletelor. Se stie insa locatia: Stadionul Lia Manoliu
Anul acesta in perioada 1-3iulie, dupa un an de pauza vom avea parte si de Best Fest. Locatie se pare ca va fi in zona Pipera-Tunari, pe malul unui lac, la 10 minute de Piata Presei Libere. Primele nume confirmate pentru acest eveniment sunt Skunk Anansie si Pendulum.

9 comments:

  1. Ahh...vreau la Bon Jovi :| Insa poate daca primesc biletul cadou

    ReplyDelete
  2. An outstanding share! I have just forwarded this onto a colleague
    who had been conducting a little homework on this. And he in fact ordered me
    breakfast because I discovered it for him..
    . lol. So allow me to reword this.... Thank YOU for the meal!

    ! But yeah, thanks for spending time to talk about
    this matter here on your internet site.

    Feel free to surf to my page; Juegos Gratis

    ReplyDelete
  3. constantly i used to read smaller articles that as well
    clear their motive, and that is also happening with this post which I am reading here.


    Feel free to surf to my homepage; Juegos Online Gratis

    ReplyDelete
  4. Today, I went to the beach with my kids. I found a sea shell
    and gave it to my 4 year old daughter and said "You can hear the ocean if you put this to your ear." She put the shell to her ear and
    screamed. There was a hermit crab inside and it pinched her ear.
    She never wants to go back! LoL I know this is completely off topic
    but I had to tell someone!

    Here is my web-site ... bancuri fhm

    ReplyDelete
  5. I tend not to leave a comment, however I glanced through some responses here "Ce concerte vom avea in 2011".
    I do have a couple of questions for you if you do not mind.
    Could it be just me or does it look like some of the
    responses look like they are written by brain
    dead individuals? :-P And, if you are writing on other online
    social sites, I'd like to follow anything new you have to post. Would you list of every one of all your shared pages like your linkedin profile, Facebook page or twitter feed?

    Also visit my weblog; jocuri cu super mario 63

    ReplyDelete
  6. Thanks a bunch for sharing this with all folks you actually recognize what you're speaking approximately! Bookmarked. Kindly also seek advice from my web site =). We may have a hyperlink trade arrangement between us

    My web-site :: jocuri gratis masini

    ReplyDelete
  7. Today, I went to the beach with my kids. I found a sea shell and gave it to
    my 4 year old daughter and said "You can hear the ocean if you put this to your ear." She put the shell
    to her ear and screamed. There was a hermit crab inside and it
    pinched her ear. She never wants to go back!
    LoL I know this is totally off topic but I had to tell someone!


    Also visit my web-site bancuri cu calugarite

    ReplyDelete
  8. Wow that was unusual. I just wrote an incredibly long comment but
    after I clicked submit my comment didn't show up. Grrrr... well I'm
    not writing all that over again. Anyhow, just wanted to say fantastic blog!


    Look into my website - jocuri online top 100

    ReplyDelete
  9. Hello, i think that i saw you visited my site so i came to “return the favor”.
    I am attempting to find things to enhance my website!I suppose its ok to use some of your ideas!
    !

    Here is my website florin piersic bancuri

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.