Inca o sesiune incheiata

In sfarsit am terminat sesiunea. Abia asteptam sa termin si sa trec cu bine. Si uite ca s-a terminat si am trecut si cu bine, spre bucuria mea. Am luat note bune, chiar daca nu prea mi-am invatat la unele materii. Din lipsa de timp, chef, mereu se gasea ceva.
Acum astept urmatoarea sesiune, apoi licenta si gata facultatea. Si uite cum au trecut 3...ca vantul. Ma rog, inca nu au trecut, dar mai e un pic.
In rest ce sa zic, mai toata ziua lenevesc, ma plictisesc. Abia astept sa-mi gasesc din nou o ocupatie, ca nu am stare deloc. Cu ajutorul lui Dumnezeu, sper sa sa gasesc ceva  care sa-mi placa cat mai repede.
Pana atunci, promit sa scriu mai mult pe blog, nu de alta dar profit de timpul liber pe care il am facand ceva care imi face placere.

1 comment:

  1. felicitari pentru incheierea sesiunii.

    Off topic:Am o noua poveste care cred ca te va captiva. O seara plcuta. http://toti-si-toate.blogspot.com

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.