Probleme cu blogul

Momentan intampin ceva probleme cu blogul.
Am incercat sa imi schimb template-ul si am observat ca nu-l pot edita deloc pentru ca imi apare o eroare. Mai exact nu pot salva schimbarile.
Asa ca imi cer scuze pentru dezordinea de pe blog. Am raportat problema si se pare ca nu sunt singura. O multime de alti bloggeri care folosesc platforma blogspot au aceeasi problema.
Sper sa se rezolve cat mai repede...pentru ca deja incep sa ma enervez :P
Pana atunci scuze ....my blog is a mess :))

3 comments:

  1. Darjole here :D

    Annya si eu am avut aceeasi problema, acum 2-3 zile, am intrat pe forumul ala am scris adresa, browserul, tara si pot spune ca in mai putin de 12 ore problema s-a rezolvat. Ai rabdare, daca nu pana diseara maine dimineata sigur o sa poti sa-ti faci de cap cu blog-ul tau. Succes

    ReplyDelete
  2. @Ciprian...
    Sper sa fie asa, abia astept sa se rezolve problema.
    Mai scrisem problema in alta parte cu toate detaliile de aceea nu am mai scris la postarea respectiva.

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.