Am nevoie de ajutorul vostru

Am nevoie de ajutorul vostru, am nevoie de un vot din partea voastra.
Mai exact am nevoie de sprijinul vostru pentru Roblogfest. M-am inscris si anul acesta si de  data asta n-am de cand sa o las balta ca anul trecut.
Anul acesta mi-as dori sa intru si in a doua etapa de votare.
Asadar tot ce trebuie sa faceti este sa dati click pe bannerul de mai jos sau din sidebarul din dreapta.Pentru a putea vota este necesara crearea unui cont unde trebuie sa specificati un nickname, numele si prenumele, utilizatorul, emailul si o parola. Apoi dati click pe bannerul de mai jos si apasati butonul "Voteaza"
VOTEZI la roblogfest 2011
Va multumesc anticipat pentru sustinere si nu ma supar daca ii indemnati si pe alti sa ma voteze. :D
Daca v-ati inscris si voi in aceasta competitie nu ezitati sa-mi spuneti, pentru a va putea intoarce votul.
Multumesc incao data si multa bafta celor care concureaza.

1 comment:

  1. Personal & Infotainment - Cel mai popular blog
    L-AI VOTAT

    Uite ai votul meu ! O dupa-masa cat mai faina :*

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.