Bancuri

- Hai sa-ti spun un banc cu polististi...
- Eu sunt politist comunitar si te avertizez ca...
- Nu-i nimic, ti-l repet pana il intelegi!

Doi tipi merge pe strada. La un moment dat langa ei opreste o masina straina din care coboara un tip.
- Parlez-vous francais?
-....
- Do you speak english?
-....
- Gavarit pa ruski?
- ...
Strainul pleaca suparat.
- Ai vazut cate limbi stia tipul?
- Si la ce i-a folosit? raspunde celalalt.

Doua sotii stau de vorba. Una dintre ele spune:
- Draga, sotul meu lucreaza langa o florarie. Niciodata nu mi-a adus o floare.
- Stii ce? Al meu lucreaza langa Conservator. O conserva nu mi-a adus si mie pana acum.

- Ospatar, friptura-i tare ca o pingea!
- Se poate, dar sosul, va garantez e stropit cu Cotnar veritabil.
- Atunci, te rog adu-mi doar Cotanariul!

- Ai avut vreodata pareri diferite fata de cele ale sotiei tale ?
- Da, dar ea nu le-a stiut niciodata

2 comments:

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.