Coffee time

Stiu, stiu ca e 13.30, dar ce are, niciodata nu e prea tarziu pentru o cafea.
Azi am avut parte de o trezire un pic mai altfel. Era 10 ceasul ( dormeam asa bine, dupa ce azi-noapte pe la 2 bantuiam prin casa, pentru ca nu aveam somn ) cand ma trezeste un zgomot ciudat. Incercam sa nu-l iau in seama si sa-mi vad de somn. Si totusi ridic capul si incerc sa ma concentrez, sa-mi dau seama de unde se aude. Venea de afara ( de la geam ). Ma dezmeticesc, ma ridic si merg la geam. Ce sa vezi...un papagal ( nimfa ) care ciripea de zor.
Am deschis geamul, am incercat sa-l prind dar a zburat :( Cand l-am vazut prima data am crezut ca e lovit.
Era asa frumos, sper totusi sa fie bine sa nu pateasca ceva. Pacat de cine l-a pierdut.
Dupa mi-am facut siesta de dimineata. Mi-am smotocit putin matza.
Am vrut sa-mi o cafea, dar ce sa vezi....no coffee :((, noroc cu tata, care a fost dragut si a coborat sa-mi ia.
De aceea beau cafeau abia la ora asta...poate imi trece durerea de cap...

3 comments:

  1. Ohh..si eu care m-am trezit la 6 :)

    ReplyDelete
  2. Eu cand eram micut, a prins tata langa padure unu dinala mare :)) dupa 8 ani s-a dus...

    ReplyDelete
  3. Cred ca matza ta ar fi fost fericita cu un papagal in casa :D

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.