Hello

Hello....am revenit.
Iar am facut o pauza de la scris pe blog. Nu am patit nimic....sunt ook, din fericire doar ca nu am mai avut chef de scris. De ce? Habar n-am, zilele astea am stat cam izolata de lume. Nici macar pe mess nu am mai stat atat de mult. Nici la telefon nu am mai vorbit cu orele ca inainte.
Pfff...am mare nevoie de o ocupatie in fiecare zi, de un serviciu...stand acasa ma gandesc la multe tampenii si nu-mi face bine.
Sa fie de vina astenia de primavara? Dar care primavara, ca e asa un frig. Am fost mai devreme pe afara si brrrrr. Bine macar ca am avut parte de cateva zile cu vreme frumoasa.
In rest ce sa zic viata mea merge inainte cu bune si cu rele.
A....era sa uit....nu m-am calificat in etapa a doua la Roblogfest, stiam de la inceput ca nu o sa am mari sanse, dar am zis sa incerc. Cu toate astea imi pare bine ca am participat si tin sa le multumesc mult celor care m-au votat. :) si sa le urez multa bafta celor care au ramas in competitie.

1 comment:

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.