Leapsa - 7 Lucruri pe care nu le stiai despre mine

Preiau leapsa Syber, cu intarziere ce-i drept dar stiti cum se zice niciodata nu e prea tarziu.
Pf...de cand n-am mai participat la o "Leapsa"
Si acum sa incepem....


  1. Imi este frica de clovni ( frica e mult spus, pur si simplu imi displac )
  2. Urasc monotonia, ma plictisesc foarte repede
  3. Ma enervez foarte usor
  4. Am facut cateva luni de kung fu ( abia daca mai stiu ceva din ce am invatat )
  5. Cand eram mica vroiam sa fiu Sailor Moon ( acum doar ma uit cu placere le desenele cu Sailor Moon )
  6. Imi doresc sa vizitez Egiptul
  7. La inceput am fost foarte sceptica in privinta blogul meu, nu credeam ca o sa ma tin el, ca o sa-mi placa, sau ca voi ajunge aici.
Leapsa trece pe la 

 si pe la toti cei care isi doresc sa preia aceasta leapsa.

3 comments:

  1. Imi pregatesc discursul :)) E prima mea leapsa .

    ReplyDelete
  2. Upss...tocmai acum am vazut leapsa. Done

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.