Probleme cu blogul 2

Se pare ca pe de-o parte probleme mele cu blogul s-a rezolvat. Dar surpriza, am vrut sa revin la vechiul template si m-am trezit ca au disparut cateva din widgeturi.
Din pacate a disparut si "Blogroll" asa ca am incercat sa recuperez cat am putut de mult din el. Ii rog pe cei care nu se mai regasesc in blogrol sa ma atentioneze pentru, astfel incat sa ii pot adauga din nou. Imi cer scuze pentru aceasta eroare.
Pe langa asta m-am trezit cu 2 "Postari de blog" dar si cu widgeturi pe care eu le stersem de ceva vreme. Am ramas usor socata, apoi m-am enervat si usor usor m-am apucat de treaba pentru a readuce blogul pe drumul cel bun.
Problemele nu sunt cu totul rezolvate, dar sper sa termin zilele astea. As vreau sa-mi schimb si tema blogului, dar deja ma tem de ce surprize as mai putea avea

4 comments:

  1. Au fost probleme cu blogspot insa se pare ca cei de acolo au remediat problema.

    ReplyDelete
  2. AnnyA, scuze de deranj, am trecut pe blogspot http://colouredbubble.blogspot.com/ , te-am pus la link (singurul meu link:) si pana aici e bine. Dar sunt varza-varza la faza cu adauga widget, nu reusesc deloc sa adaug pe cei de la zelist, ca sa am si eu o idee cum pot sa adaug widgeturi. Daca ai putin timp te rog mult de tot, da-mi si mie un mail amanuntit, ca pentru debutanti, cum pot sa-mi pun widgeturi, vad ca tu ai o gramada! Scuze inca o data de deranj! Mailul e acelasi, colouredbubble@yahoo.com Multumesc anticipat!

    ReplyDelete
  3. te rog sa pui linkul Portalio.ro la loc..
    mersi mult

    ReplyDelete
  4. Sa ai o primavara minunata si plina de realizari!

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.