Sunday afternoon

Yep o duminica petrecuta acasa, imi place linistea din aceasta zi. Ma rog, daca se poate numii liniste avand in vedere ca stau la bulevard, oricum nu se compara cu galagia din cursul saptamanii.
Scopul acestei postari? Pai simplu aveam chef de scris.
Asa cum ziceam incepand cu episodul 20 puteti vedea Sailor Moon intr-o calitate mai buna ( hd )....dureaza ceva mai mult sa editez, dar merita, nu? O sa incerc sa le postez cat de repede pot, mai repede ca pana acum.
Siii? Cum a ramas cu ora pamantului, ati stins lumina? Eu am stins-o., recunosc am lasat tv-ul aprins...deh tata nu putea sa nu se uite la meci...in rest bezna. Voi?
Ca tot a venit vorba de meci. Pf...ce a inceput frumos s-a terminat prost. Nu stiu de ce Romania are ghinionul sa piarda in ultimele minute. Asta e, m-au dezamagit, dar trebuie sa isi ia revansa.
In rest nimic nou sub soare. M-am plictisit de tv pana peste cap, cand nu sunt Iri si Moni sunt Oana si Pepe. M-am saturat de oamenii astia, sunt peste tot...deschizi televizorul si dai peste unul din ei. Stau si ma intreb, oamenii astia nu au nimic mai bun de facut decat sa-si spele rufele murdare in public. Nu prea stiu eu exact despre ce e vorba, dar stiu ca divorteaza si ca se acuza unii pe altii, nu le-am urmarit minunata poveste.
N-am scapat bine si Liviu si Adelina si Biencuta si Bote ca am dat peste alte 2 cupluri in plina criza de ...nici nu stiu cum sa ii zic. Ar trebui sa si inventeze un post special pentru astfel de chestii.
Powered by Blogger.