Va mai amintiti de Sasha?

Va mai amintiti de Sasha, ghemotocul acela de blana tare jucaus si nazdravan? Ei bine, nu prea mai este un ghemotoc ( nici mare nu e )a mai crescut si a devenit din ce in ce mai nebuna.
Ce face? Pai zgarie,musca nu prea suporta sa stea in brate. Daca ai mana pe perete sau aprinzi lumina sare la mana. De ce? Nu stiu? Sare dupa orice umbra sau punctulet de pe perete. Orice gaseste pe biblioteca,birou,masa le da jos se uita cum cad si le lasa acolo. Jucariile ei preferate sunt paiele ( acelea cu care bei) se joaca pana scoate limba la propriu, parca ar fi catel.
Insa ceea ce vreau eu sa va arat abia acum urmeaza.
Sa nu credeti ca doar noi asteptam cu nerabdare primavara, ci si ea. Nu ma credeti, iata dovada sub forma de poza:



Sasha asteptand sa vina primavara
Iat-o pe Sasha uitandu-se pe geam foarte mirata. Poza e facuta acum cateva zile cand nu era foarte frumos afara si probabil faptul ca si-a dat seama ca inca nu a venit primivara a facut-o sa aiba urmatoarea reactie.

Si ca bonus ca sa vedeti ca sunt fata buna va mai las o poza, tot din acel moment.
Eu sper ca va plac pozele si ca am reusit din nou sa aduc un zambet pe buzele voastre. Eu una am ras copios cand am facut pozele

5 comments:

  1. =)) mor de ras....ce fata are in poza 2 e tare rau pisica ta si very funny

    ReplyDelete
  2. Seamana fix cu pisica mea la aspect ;) A mea e mai cuminte, are 8ani :)

    ReplyDelete
  3. @Moka...a mea e micuta si de aia e asa jucausa si nebuna.

    ReplyDelete
  4. MI-am dat seama ;) Sa fie sanatoasa :)

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.