Adrian Tutu - Iubiti-va parintii ( Romanii au talent )

Dupa cum stiti Adrian Tutu a intrat in semifinala "Romani au talent", si asa cum ne-am asteptam ne-a surprins placut. De data aceasta ne-a arata ca e talentat si la dans.
Insa cel mai important este mesajul lui "Iubiti-va parinti", pe care vi-l transmit si eu voua. Va spun sa ii apreciati si sa-i iubiti atat timp cat ii aveti langa voi. Sunt singurii care va pot oferii dragostea neconditionata.
Iata prestatia acestuia in semifinala "Romanii au talent".
Vezi mai multe pe Romanii au talent

"Iubiti-va parinti, veti avea de castigat
Im primul, mama as vrea sa iti multumesc
Ca am primit de la tine putere sa reusesc"
"Dar cel mai important e mesajul tau, de asta vreau sa te vad in etapa urmatoare, sper sa te ajute si publicul. Te felicit din toata inima" - Mihai Petre

"Iti sustin mesajul si sa stii ca eu deja te vad ca si un Eminem al Romaniei" - Andra

"Esti una dintre cele mai frumoase povesti, pe care am citit-o, o citesc si pe care as vrea foarte mult sa o recitesc in viata asta" - Andi Moisescu

Merita din plin sa ajunga in finala. Bravo si multa bafta!
Cu putin timp in urma am postat inca 2 melodii ale acestuia, 2 melodii frumoase ale caror versuri spun o poveste trista,dar adevarata. Asculta-le aici.

11 comments:

  1. Imi place tare mult de Adrian cat si de melodiile pe care le compune !

    ReplyDelete
  2. Super mesaj si super destin...pacat ca trebuie sa pierzi ceva ca sa intelegi ce important era...

    ReplyDelete
  3. Nu urmaresc acest fel de format tv, dar daca voi ziceti ca merita, atunci bafta, sa ii reuseasca ce vrea el sa faca acolo.

    ReplyDelete
  4. Mda, parerea mea este ca el si cu Iustin Ianau sunt cei mai buni.

    ReplyDelete
  5. "Iubiti-va parinti" , frumos mesaj, ar trebui ca toata lumea sa il asculte. Bravo Adrian!

    ReplyDelete
  6. @Dean Ionut: Si eu sunt de aceeasi parere. Desi si Alina si Cristina sunt foarte bune. De fapt sunt multi romanai talentati.
    @Ella: Tocmai de aceea sustin si eu mesajul lui. Stiu ce inseamna sa pierzi persoanele dragi

    ReplyDelete
  7. Cu toate ca Adrian a transmis un mesaj foarte frumos, nu il vad sa castige finala in fata lui Iustin care are o voce foarte frumoasa.

    ReplyDelete
  8. Superba voce, frumos mesaj....merita promovat si da a meritat locul in finala.

    ReplyDelete
  9. Iustin are voce, dar eu cred ca mai bine ar merita sa casige Adrian.

    Cand a cantat prima oara iusinn la romanii au talent sunt sigur ca a fost sunta de multe persoane importante...la vocea care o are , are si mai multe ocazii pe cand adrian ne face sa ne amintim de persoanele dragi care ne-au parasit in majriatea melodiilor lui ceea ce-l facesa merita premiul.

    Ce vreau sa spun este ca vreau sa castige adrian pentru a iustin deja va avea de castigat de acum inainte destul cu acea voce ;)

    ReplyDelete
  10. pai nu?:) sa votam al mai sarman. ca aia talentati au deja contracte. fratilor...se numea romanii au talent ok? talentu nu conteaza in fata situatie materiale sau de alta natura. era fix problema lu ianau, sau a altora ca au obtinut contracte. bravo lor. da nu pui un repar plangacios care mai si canta fals ( si cine are tupeu sa spuna ca pustiulache ala are voce..sa treaca pe la lectii de canto intai). dar ma rog a stiut cum s-o dea cote, cum sa se planga si sa se bage pe sub pielea mamelor din lumea-ntreaga, care probabil au pufnit in plans cand au auzit ca bietu puisor de raper e orfan. da-o-ncolo de treaba. exista mii de oameni amarati in romania, sute de copii orfani, nu am nimic cu niciunu, da in pana mea..concursu e de talente, nu de talent la fraierit lumea.

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.