Bancuri

 In tramvai:
- E cineva fara bilet acolo, in fund?
- Eu, dar mi-l bag imediat!


O familie se duce pentru prima data la restaurant si, dupa ce mananca, el plateste iar ea ii spune chelnerului:
− Resturile sa mi le puneti la pachet pentru catel.
− Bineinteles doamna.
La care copiii in gura mare:
− Uraaaaa! Ne cumpara cateeel!


Intr-un mall, un barbat intra la frizer insotit de-un baietel. Dupa ce i se face tratamentul complet - ras, spalat, tuns si manichiura - il suie pe baietel pe scaun si-i spune frizerului:
- Trebuie sa-mi cumpar o cravata. Vin imediat.
Cand vede ca a terminat de tuns baietelul, insa tipul nu se intoarce, frizerul glumeste:
- Se pare ca tatal tau te-a uitat aici.
La care baietelul raspunde:
- Ala nu era tatal meu. Eu ma jucam aici in fata cand el m-a luat de mana si mi-a spus "Haide fiule sa ne tundem pe gratis!"


- Ma scuzati, stiti cum se ajunge la gradina zoologica?
- Imi pare rau, nu stiu.
- O luati pe prima strada la dreapta si apoi a doua la stanga...


Un copil plangea pe holul scolii. Invatatoarea il intreaba:
- De ce plangi?
- Un copil mi-a dat jos placinta!
- Dar a fost cu intentie?
- Nu, a fost cu branza.





- Iti place sa fii mangaiata?
Sa fii atinsa ?
Sa fii pipaita?
Sa fii incinsa?

 - Iti place sa simti respiratia celuilalt langa urechea ta?
Sau poate pe gat ori pe fata?
Iti place sa incerci pozitii noi?
Sa incepi rece si sa sfarsesti fierbinte si transpirata?
 RATB... cu noi fanteziile tale devin realitate.
Incearca-ne!... 30 de zile alaturi de noi... la un pret ce sfideaza concurenta!

3 comments:

  1. - Dar a fost cu intentie?
    - Nu, a fost cu branza. :))

    ReplyDelete
  2. Very funny and entertaining. You brighten my evening!

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.