Copil sau tumoare ?

Copil sau tumoare? In Romania pare sa fie acelasi lucru. De ce?
Pai se pare ca medicii din Valcea au confundat un copil cu o tumoare. Socant, dar nu imposibil, cel putin nu in Romania.
O femeie din Ramnicu Valcea a mers la medic acuzand dureri abdominale. Medicii i-au spus ca are o tumoare abdominala, apoi pietre la rinichi trimitand-o la toaleta sa elimine pietrele. Si surpriza, stiu ca suna sadic, dar in loc de pietre a eliminat un copil de 5 kilograme si jumatate. Si asta nu e tot, medicul pe familie ia spus femeii ca are probleme la ficat, dandu-i suplimente nutritive.
Eu stau si ma intreb cum dupa ce i s-a facut o ecografie, un copil a putu fi confundat cu pietre la rinichi sau o tumora. Pare mult prea ireal. Cum e posibil in ziua de azi cand se presupune ca totul a evoluat sa nu iti dai seama ca pacienta ta este insarcinata, sau si mai rau urmeaza sa nasca in urmatoarele minute.
Si a doua intrebare, cum de aceasta femeie nu si-a dat seama ca e insarcinata, avand in vedere ca mai avea 3 copii?
Eu inteleg ca doamna respectiva este un pic mai grasa si probabil burta poate trece neobservata, dar totusi, un copil e un copil....o tumoare e o tumoare.
Cine stie Doamne fereste, maine-poimaine mergem la medic cu pietre la rinichi si medicii ne spun ca suntem insarcinate. :P

5 comments:

  1. Din pacate avem niste ''mizerii'', de doctori coruptii si hotii, si spun asta pt ca am vazut cu ochii mei.

    ReplyDelete
  2. Medicii pot gresi, nu vreau sa le iau apararea dar presupunem ca au avut o zi extrem de dificila si au trecut mai suprficial peste cazul in speta. Dar femeia respectiva, cat de ciudata sa fie sa nu realizeze ca este insarcinata, ca doar o sarcina vine cu zeci de semnale.

    ReplyDelete
  3. @DeanIonut
    Ce ai vazut cu ochii tai? Te-ai uitat cu atentie, esti sigur ca ce ai vazut tu poate caracteriza tot sistemul medical?

    ReplyDelete
  4. Totusi cum poti confunda o tumora cu un copil. Si cand pacienta acuza dureri foarte puternci tu o trimiti la toaleta sa elimine pietrele la rinichi

    ReplyDelete
  5. Mai baiatule nu-mi spune mie tu de sistemul medical,90% dintre ei sunt niste couptii mancatori de banii, si spun asta pt ca am simtit-o pe pielea mea, in ziua de astazi daca nu-i umpli de bani nici nu se uita la tine.Sunt niste mizerii ordiare n-am sa-i suport toata viata.

    p.s:take care of you

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.