De ce mi-am facut blog?

Zilele trecute chiar mi-a pus cineva aceasta intrebare? De ce mi-am facut blog ?
Sincera sa fiu nu am prea bine definita aceasta idee, pentru ca fost ceva spontan. Navigam pe net, citeam tot felul de articole si am dat intamplator spre un post care vorbea despre blogurile gratuite. Atunci am zis, de ce nu, hai sa incerc si eu.
La inceput nu prea stiam ce sa scriu, ce sa public, eram usor reticenta, insa usor,usor am prins curaj si am scris mai des si mai ales mai deschis.Am avut ceva perioade in care nu prea am scris, din cauza timpului sau al  lucrurilor care s-au intamplat in viata.
Am inceput sa prind gustul blogului in momentul in care am observat ca postarile sunt comentate, ca am cititori care revin si care isi spun parerile. Bineinteles lor le datorez faptul ca am reusit sa cresc in blogosfera, putin sau mult nu conteaza.
Inainte sa ma apuc serios de blogging citeam multe alte bloguri, pentru ca imi placea sa vad ce pareri au altii, sa aflu lucruri noi care imi pot folosi. Printre blogurile pe care le citeam atunci si pe care inca le mai citesc cu placere sunt Cabral.ro , Blogatu.ro , Piticu.ro si multe altele. Vi le recomand cu drag, sunt bloggeri vechi si extrem de buni care au stil aparte de a scrie.
Blogul meu mai are cateva luni si face 2 anisori si incep sa ma gandesc la un domeniu si un hosting platit pentru ca nu-i asa e timpul sa evoluez si pe acest plan.

8 comments:

  1. Mult succes cu hostingul propiu, recomand wordpress.org ca platforma.

    ReplyDelete
  2. I fully support you! Keep up the good work!

    ReplyDelete
  3. Ehe, sincer eu abia astept sa ai domeniu propriu. Multa bafta ochi frumosi :)

    ReplyDelete
  4. @ Descarnu...multumesc mult, o sa tin cont de sfatul tau.
    Multumesc si pentru suportul vostru! :)

    ReplyDelete
  5. Super blog,succes si pe mai departe...sa ne chemi curand la "mutare in casa noua" :))

    ReplyDelete
  6. Si eu as vrea sa ma mut pe un domeniu privat, dar blogul meu e la inceput. Chiar daca hostingul costa putin, ma gandesc ca de ce sa dau bani din buzunar pt. blog? Daca reusesc sa-mi scot banii pt. hosting din blog, cred ca asa ar fi normal.

    ReplyDelete
  7. Succes in continuare cu bloggingul!

    ReplyDelete
  8. Salut,
    Am si eu cateva site-uri cu page rank-uri 2 si 4.
    Daca vrei sa facem un link exchange avantajos sau mai multe da-mi te rog un add pe mess la id : francesco_da_gama sa vorbim mai usor.
    Astept un raspuns oricare ar fi el.
    Numai bine!!!

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.