Doar cateva ganduri

Primul gand? Cred ca trebuia sa joc la loto si nu pentru ca s-a castigat marele premiu ci pur si simplu. Spre exemplu am avut dreptate cu anumite chestii, cum ar fi ca Steaua o ia bataie de la Dinamo si ci siguranta o sa iasa si cu scandal - Steaua a luat bataie, am vazut ca a iesit si ceva scandal. Eram convinsa ca Adrian ca va castiga "Romanii au talent", nu neaparat pentru ca ar fi cel mai talentat ci pur si simplu.... Ma rog,chestii fara rost...
Alt gand? Nu stiu care e faza, am facut si eu 2 sondaje si se bat cap in cap. Primul sondaj...cine ai vrea sa castige "Romanii au talent" - rezultat Adrian Tutu a primit cele mai multe  voturi. Al doilea sondaj...sunteti multumiti de acest rezultat....majoritatea nu. So what's the joke? Si daca ma uit la articolele cu Adrian Tutu observ multe pareri pro, daca ma uit la ultimul articol cu acelasi personaj, vad multe pareri contra.
Eu am fost dezamagita din momentul in care DFC nu au intrat in finala, de fapt ca niciuna din trupele de dans nu au mers mai departe. Oricum la urmatoarea emiuniune "Romanii au talent" ma astept sa rasara o multime de rapperi,pentru ca am auzit si citit multe comentarii de genul "ce a facut el, poate face oricine, ce mare lucru". Eu am fost incantata cand i-am vazut pe cei Narcis, Dinu si Adrian cei mai votati, as fi fost incantata oricare dintre ei ar fi castigat.
Acum ce mai conteaza parerile noastre, castigatorul a fost decis....so yeeee....aveam un nou scandal...mai scapam de Pepe si Oana, Iri si Moni &Co, material nou-nout pentru televiziuni ca OTV.
In alta ordine de idei, am mai gasit cateva melodii interesante pe care le voi pune in curand pe blog, plus o recomandare legata de o carte... :)
See yaaaaa

2 comments:

  1. Cu Steaua-Dinamo nu s-a terminat inca...Urmeaza reclamatii la FIFA si UEFA pentru scandalul cu petardele introduse pe stadion de dinamovisti...Alt scandal! :D

    ReplyDelete
  2. Daca il cununa Becali pe Borcea se incheie scandalul;))

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.