Lil Shean ( Adrian Tutu ) - Poveste

Cu siguranta va amintiti de Adrian Tutu, concurentul care a impresionat atat publicul cat si juriul prin talentul dar si prin drama lui.
Dupa aparitia acestuia la showul "Romanii au talent" , multi au vrut sa afle mai multe detalii despre el, mai exact povestea acestuia. Lucruri pe care putem afla chiar din cantecele lui. Acesta a decis sa isi puna povestea vietii pe o coala de hartie sub forma de versuri.
Eu am gasit melodia "Poveste" in doua variante si cum mi-au placut amandoua...




4 comments:

  1. imi pare extrem de rau pentru Adrian.Dar Adrian iti spun ca sa sti ca esti un baiat foarte frumos si din cate am observat curajos.Ai incredere in tine pentru cea ce esti ce si faci.Multe fete sunt inebunite dupa tine .TE adora .Le plac de tine.Printre care ma aflu si eu.Imi este tare mila de povestea ta...Stiu cum te simpi....eu am parintii despartiti....de mica ....
    EU iti spun bafta in continuare:X:X:Xsi sper sa fi tu castigatorul la Romanii au talent....Si sa castigi finala:X:X

    ReplyDelete
  2. @Anonim: e o mare diferenta intre a avea parintii morti si a fi despartiti. Multumeste-i lui Dumnezeu ca sunt in viata. Nu poti compara povestea lui cu a ta.

    ReplyDelete
  3. sa sti ca noi fanii tai avem incredere in cea ce faci te iubim toti si si vreau sa spun ca imi pare rau pentru cea ce ti sa intamplat ma refeream la parinntii tai

    ReplyDelete
  4. Imi pare foarte bine pentru el ca a castigat. :X Si acum, am observat ca sunt multi oameni care-l iubesc si care apreciaza muzica lui si sunt multi oameni care-l critica si care aduc vorbe jignitoare la adresa lui. Din punctul meu de vedere acet lucru este oribil avand in vedere ce fel de baiat este:frumos, curajos, ambitios si multe altele. Nu inteles de ce fac acest lucru, dar se intelege ca nu stiu sa aprecieze nimic. Cred ca daca venea la Romanii au talent cu o melodie gen Parazitii sau Bug mafia sau manele probabil era mai apreciat. Apai despre Iustin nu mai vorbesc ca nimeni nu l-a apreciat datorita genului de muzica pe care-l practica, cu toate ca o voce ca a lui greu gasesti. Acum nu vreau sa mai continui pentru ca oricum e in zadar cine'l iubeste si'l apreciaza foarte bine cine nu, parerea lui si gata. Bravo Adrian! :X Succes. :*

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.