Not in the mood

Dupa cum spuneam si in postul anterior, nu prea sunt in apele mele zilele astea astea. Anul trecut pe vremea aceasta a fost o perioada grea pentru mine.
Nu prea am inspiratie sa scriu ceva acum, dar totusi m-am gandit sa impart o melodie tare frumoasa cu voi.
Va las sa o ascultati, intre timp....poate capat inspiratia de care am nevoie. :)
Sa nu va ganditi ca veti scapa de mine, am sa revin maine,poimaine cu o noua postare.
See ya....si nu uitati sa zambiti!


James Morrison ft Nelly Furtado : Broken Strings de tartenpion333

6 comments:

  1. asa e...o melodie foarte sensibila:)

    ReplyDelete
  2. I wish you to pass over this state! You are not alone!

    ReplyDelete
  3. Imi plac amandoi si imi place melodia aceasta! Cat despre celelalte treburi, in lumea aceasta nimeni nu e singur, are mii de prieteni, incearca si ai sa vezi!

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.