Noutati

O noua saptamana, o noua tema pentru blogul meu, vizita cu numarul 70.000 si cam atat cu noutatile.
Acum sa le luam pe rand...
O noua saptamana, dap azi e luni din nou. Parca mi-e dor sa stiu ca azi e prima zi de munca dupa un weekend de relaxare, dar cum in ultima vreme am stat mai mult in casa. Abia astept sa ma angajez sa mai fac si altceva cu viata mea.
Iar am schimbat tema blogului. Era ceva la tema veche care nu-mi placea, era un pic ciudata sa ii zicem. Aveam ceva probleme cu ea ce-i drept, pentru e cam greu de editat, mereu aparea cate o eroare. Asa ca am decis sa-mi schimb tema, Sper sa va placa si voua. Stiu ca in ultima vreme am tot schimbat infatisarea blogului si probabil v-am plictisit. Sincer cred ca e de la plictiseala sau mai degraba pentru ca mereu era ceva care nu-mi placea.
Vizita cu numarul 70.000? Dap azi,unul dintre voi a fost vizitatorul cu numarul 70.000. Nu e cine stie ce, dar eu sunt multumita.
In rest? Va spun ca urmeaza sa postez un nou episod din Sailor Moon, dar si o melodie care mie imi place foarte mult. Sooo.....stay tuned....

1 comment:

  1. Da si mie mi se par greu de editat temele :| , trebuie sa sti ceva CSS si HTML.

    p.s: ai vreun prog anume cu, care realizezi temele ?

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.