Ploaia

Sincer imi place cand ploua. Nu stiu de ce dar imi place vremea asta, daca ar fi un picut mai cald ar fi perfect. Nu prea cald pentru ca sa fiu sincera nu sunt o iubitoare a verii si a calduri insuportabile.Bine trebuie sa recunosc, urasc baltocile care se formeaza dupa.
In fine, gata cu vremea. Nu-mi place perioada aceasta a anului, imi aminteste de lucruri urate...tocmai de aia nu sunt asa vesela, dar ma mentin intr-o stare destul de buna.
Prea multe nu am de zis asa ca nu va mai plictisesc cu chestii fara rost.
Si daca tot imi cititi blogul, puteti vota si la sondajul din partea dreapta. Cine ati vrea sa castige concursul "Romanii au talent" ?
See ya...until then...smile :)

6 comments:

  1. N-avem ce face cu ploaia. :) La munte a nins mai mult decat la Craciun. Am vazut la TV o zapada mareee la munte... :)

    ReplyDelete
  2. si mie imi place ploaia, parca ma linisteste dar imi place si soarele de dupa ploaie :)

    ReplyDelete
  3. Ploile acestea mohorate me deprima ,imi plac ploile de vara ,repezi si calde

    ReplyDelete
  4. ador ploaia calda, imi trezeste amintiri foarte placute...vara pot sa fac si o plimbare prin ploaie... :D

    ReplyDelete
  5. Si eu abia astept prima ploaie zdravana de primavara. :)

    ReplyDelete
  6. Imi place cand ploua. Mai ales vara cand imi uda camasa si se vede prin ea tatuajul da pe piept. Toata natura are nevoie de ploaie.
    ~ Un Paste Fericit!

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.