Romanii au talent - Adrian Tutu - Marele castigator

In urma cu cateva minute am aflat marele castigator al concursului "Romanii au talent".
Asa cum imi doream si ma asteptam, castigatorul este Adrian Tutu. Ma bucur pentru el.
A reusit incao data sa ne surprinda placut prin melodiile create de el si asa cum au spus si cei din juriul "Romanii au talent", ne da adevarate lectii de viata. In fiecare melodie ne-a transmis cate un mesaj pe care cu totii ar trebui sa il ascultam.
A intrat ultimul in concurs, dar a fost primul in voturile publicului caruia i-a transmis un mesaj extrem de important: sa se mandreasca ca sunt romani.
Pana la urma baiatul acela care a declarat ca muzica o face pentru parinti lui a reusit sa castige simpatia tuturor si acum nu numai parinti lui sunt mandrii de el ci si o tara intreaga. Iata o dovada ca parinti chiar daca ne sunt acolo sus, ne ajuta, ne sustin si ca Dumnezeu iti ia, dar iti si da.
STRIGA TARE SUNT ROMAN, DECI POT!!!
Adrian Tutu
ProTV.ro
Pe locul 3 s-a clasat Dinu Valentin. Unul dintre preferatii mei, pe care sper sa il aud foarte des cantand. Ar fi pacat sa nu mai ascultam asa o voce. Abia astept sa aud acel duet cu Andra.

Valentin Dinu
ProTV.ro

Si asa cum ma asteptam, ca marea batalie se va da intre Narcis si Adrian asa s-a si intamplat. La inceput,( semifinale )eram convinsa ca Narcis va fi marele castigator al acestei competii. Un copil cu o voce incredibila.



Narcis Ianau
ProTV.ro

De fapt, sa fiu sincera, pentru mine toti cei 3 merita locul 1, pentru ca ne fac mandri ca suntem romanii si merita toata lauda si apreciarea noastra.
Toti cei 12 concurenti merita sa fim mandrii de ei, sa ii apreciam si sa ii felicitam pentru munca depusa.
 Dupa cum stiti, am publicat si un sondaj pe blogul meu. Iata rezultatele:

  1. Adrian tutu cu 57 de voturi
  2. Narcis Iustin Ianau 17 voturi
  3. Dinu Valentin cu 10 voturi
Putem spune ca rezultatul acestui sondaj a fost intocmai cu cel din aceasta seara.


Acum vreau sa aflu i noua parere a voastra, mai exact daca sunteti sau nu multumiti de acest rezulat.
Sunteti multumiti de rezultatul concursului "Romanii au talent"?
Da
Nu
Asa si asa




  
pollcode.com free polls
Mi-au placut foarte mult si : Luca Valentin, Cosmin Agache,Stefan Florescu, Trupa Ballance si Medeea.
P.S. Ma bucur ca i-am revazut pe baietii de DFC.

6 comments:

  1. Eu sunt multumit de rezultat. Chiar imi doream sa castige el. merita are un talent aparte de a transmite ceea ce simte

    ReplyDelete
  2. Prin rezultatul de aseara s-a dovedit inca o data ca suntem un popor de telenovelisti.
    Nu am inima de piatra,si mie mi-a fost mila de Tutu,dar,totusi...emisiunea asta se numeste Romanii au talent",nu Romanii au caz social...
    Sa fi fost in strainatate asemenea concurenti,ar fi castigat Valentin Dinu sau Narcis...oameni cu super voci.

    P.S:TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL!

    ReplyDelete
  3. In lume sunt putine voci ca ale lui Narcis. Cam atat despre concurs.

    ReplyDelete
  4. Narcis si Dinu Valentin au niste voci deosebite si vor avea mult mai multe sanse decat Adrian, tocmai de aia sunt multumita de rezultat. Dinu deja va avea un duet cu Andra. Narcis cu siguranta va ajunge departe.

    ReplyDelete
  5. Sa fin seriosi Adrian merita sa castige detasa fata de toti, e un super talentat la muzica

    ReplyDelete
  6. Asta nici sa treaca de preselectie nu trebuia..

    ReplyDelete

Spune-ti parerea

Powered by Blogger.